سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشور گفت: با توجه به اینکه فدراسیون جودو در سال‌های اخیر خواسته یا ناخواسته دچار حاشیه‌های زیادی شده بود باید این تغییر مدیریت انجام می‌شد.

قمی: این تغییر مدیریتی در فدراسیون جودو خوب اما دیر بود
سعید قمی سرمربی تیم ملی جودوکارگران کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به اینکه فدراسیون جودو در سال‌های اخیر خواسته یا ناخواسته دچار حاشیه‌های زیادی شده بود باید این تغییر مدیریت انجام می‌شد و خون تازه‌ای به جودو تزریق می‌شد ولی ای کاش وزارت ورزش زودتر این کار را  انجام می‌داد چون این حاشیه‌های به وجود آمده در جودو صدمات زیادی به جودو زد و این رشته المپیکی را به عقب برد.

رییس انجمن جودو کارگران کشور در ادامه افزود: با توجه به رزومه خوب مدیریت ورزشی خدابخش در سطح بالای ورزش کشور، امیدوارم ایشان بتواند تمامی پتانسیل خانواده بزرگ جودو را به کار بگیرد و از تمامی قهرمانان، مربیان و اساتید بزرگ جودو استفاده کند.

قمی بیان داشت: جودو یک ورزش المپیکی است. پس باید مدیری با برنامه‌های المپیکی داشته باشد تا بتوانیم در عرصه جهانی و المپیک در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم. باید این را هم در ذهن داشته باشیم که از خودزنی در زمینه قهرمانان و پیشکسوتات خودداری کنیم که تمامی این عزیران سرمایه‌های گران مایه جودو کشور هستند که یک شبه به دست نیامده‌اند. شخص رستگار از قهرمانان و جودوکاران تحصیل کرده است و نباید عرصه جودو را ترک کند و حتی میراسماعیلی و میران و... هم از سرمایه‌های این ورزش المپیکی هستند و هیچ وقت جهت حفظ منافع شخصی خود در پی حذف این عزیزان نباشیم تا بتوانیم آینده روشنی را برای این ورزش مهم ترسیم کنیم.

سرمربی تیم ملی جودکارگران کشور افزود: امیدوارم خدابخش با تجربه‌های زیادش در این امر موفق باشد. ما با یک اشتباه می‌توانیم ورزش جودو را سالیان زیادی به عقب ببریم و باید همه دست به دست هم داده تا بتوانیم جودو را رو به جلو حرکت دهیم.

قمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر یک مجمع خوب و سالم برگزار کند که افراد خبره و کارشناس جودو و دارای رزومه خوب و قوی کاندید شوند و هر چه زودتر این خانواده بزرگ سکاندار خود را بشناسد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار