خیلی از قهرمانان و ملی پوشان جودو در مسابقات قهرمانی کشور مقابل حریفان گمنام و جوان ضربه فنی شدند که این نشان از سطح بالای این مسابقات داشت.

ملی پوشان جودو در مسابقات قهرمانی کشور غافلگیر شدندسعید قمی رئیس انجمن جودو کارگران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 90 ورزشکار در قالب 22 تیم از سراسر کشور به میزبانی استان خراسان شمالی و شهر بجنورد برگزار شد که از سطح خوبی برخوردار بود.

این مسابقات از نظر فنی و کیفی خیلی خوب بود و چیزی فراتر از انتظار ما بود که حضور قهرمانان ملی و کارگری باعث بالاتر رفتن سطح مسابقات شده بود.

قمی در ادامه افزود: کسب عنوان قهرمانی جهان در ایتالیا که امسال موفق به کسب آن شدیم یکی از دلایل حضور پرشور جودوکاران به خصوص قهرمانان بزرگ این رشته در این دوره از مسابقات بود که انگیزه های ورزشکاران برای حضور در رقابت های کشوری کارگران را دوچندان کرده بود و جودوکاران با انگیزه بالا و آمادگی مثال زدنی شرکت کرده بودند.

رئیس انجمن جودو کارگران بیان کرد: رقابت ها خیلی نزدیک بود و خیلی از قهرمانان بزرگ و ملی پوش جودو در این مسابقات غافلگیر شدند و مقابل حریفان جوان و گمنام کارگری کمتر از یک دقیقه ضربه فنی شدند که این نشان از تحول بزرگ در جامعه جودو کارگری است.

ما به همین منظور درصدد هستیم که در آینده ای نزدیک لیگ جودو کارگران را با همکاری فدراسیون ورزش های کارگری راه اندازی کنیم.

قمی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات با استقبال خوب مردم خونگرم خراسان شمالی برگزار شد و به تمام اهالی جودو ثابت کردند که جودو در این شهر چقدر طرفدار دارد و باید از حسین زادگان رئیس فدراسیون کارگری، نوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی، مسئولین شهر خراسان شمالی و پیشکسوتان و داوران بین المللی که در بهتر برگزار شدن این رقابت ها همکاری کردند تشکر می کنم.

همچنین باید اشاره ای هم به مراسم اختتامیه کرد که با برگزاری مراسم آئین سنتی و پیشواز ماه محرم و همچنین نمایش کشتی سنتی و محلی چوخه مراسمی بی نظیر را برگزار کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار