فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از کشف 570 هزار داروی غیرمجاز به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال توسط پلیس خبر داد. محمد صفری 09149141715

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نوروزی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع داروهای غیر مجاز در سطح کلانشهر تبریز، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی تبریز با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، موفق شدند انبار نگهداری این داروها را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از محل دپوی داروها، یک نفر دستگیر و 570 هزار عدد انواع قرص، آمپول و سایر داروهای غیرمجاز به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ نوروزی با اشاره به توزیع این داروها خارج از شبکه مجاز و غیرقانونی بودن فعالیت این فرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در پایان ضمن تشکر از تعامل و همکاری شهروندان با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت، از آنان خواست هرگونه فعالیت مشکوک و اقدامات غیر قانونی افراد را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.