عضو کمیسیون امنیت ملی: دانشجویان سرمایه‌های کشورو ارزنده‌ترین نقش در جلوگیری از نفوذ دشمن را دارند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدباقر حسینی با تبریک روز دانشجو بیان داشت: دانشجویان سرمایه‌های کشور، تداوم بخش راه شهدا و دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند و باید براساس فرموده‌های مقام معظم رهبری نقش ارزنده‌‌ای در جلوگیری از نفوذ دشمن داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تشکر از رئیس جمهور، جهانگیری، ترکان، افشار، نوبخت و... بیان داشت: از دولت انتظار می‌رود که به درخواست ارسال سریع لایحه مناطق آزاد اقدام کنند.

نماینده مردم زابل با خطاب به وزیر اقتصاد بیان کرد: افزایش مالیات با توجه به رکود اقتصادی و کاهش درآمدی مردم چگونه قابل توجیه است؟ عدم بازگشایی بازارچه‌های مرزی کشور علیرغم پیگیری‌های مکرر با چه اهدافی صورت می‌‌گیرد وفعال نمی‌شود.

حسینی در ادامه اظهار داشت: وزیر کشور چرا به مسئله قاچاق سوخت و معیشت مردم توجه نمی‌کنند و اقدام جدی‌ انجام نمی‌دهند؟

وی با اشاره به آلودگی محیط زیست زابل بیان داشت: از مسئولان محیط زیست خواهان رسیدگی به مسئله شن‌های روان در این استان هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان با اشاره به فتنه‌های ایجاد شده در این استان از سوی دشمنان انقلاب اظهار داشت: از سپاه پاسداران قدس برای تلاش‌های ارزنده‌شان در مقابل دشمنان تشکر می‌کنم و خواستار حفظ وحدت و همدلی از مردم سیستان و بلوچستان همچون گذشته هستم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار