رییس پرحاشیه فدراسیون جودو سرانجام پس از کش و قوس های فراوان از سمت خود کنار گذاشته شد.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ماجرای اختلاف بین محمدعلی رستگار و آرش میراسماعیلی رییس و نایب رییس فدراسیون جودو که پایش به وزارت ورزش و جوانان هم کشیده شده بود سرانجام با کنار رفتن رستگار ختم شد.

رییس فدراسیون جودو چندی پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده بود، که کمیته فنی فدراسیون تصمیم به برکناری آرش میراسماعیلی گرفته، همین اتفاق هم افتاد و به یکباره اعلام کردند نایب رییس فدراسیون از سمت خود برکنار شده و حتی سرپرست جدید نایب رییس هم به عنوان جایگزین میراسماعیلی انتخاب شد.

در این راستا وزارت ورزش از میراسماعیلی حمایت و اعلام کرد که وی هنوز در سمت نایب رییسی ابقا شده است و یک بار دیگر به اهالی جودو ثابت شد حنای آقای رییس رنگ ندارد!

اکنون پس از گذشت دو هفته وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت پرونده استعفای رستگار را که ماهها پیش تقدیم کرده و اتفاقا یک بار هم رد شده بود دوباره باز کند.

پس از قبول استعفای محمدعلی رستگار از ریاست فدراسیون جودو، محمود گودرزی با پیشنهاد معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، در حکمی رشید خدابخش را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی استان های مازندران، آذربایجان شرقی، فارس، مدیریت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و نایب رئیسی فدراسیون کاراته از جمله سوابق رشید خدابخش است.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار