وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی باشگاه‌های فرهنگی از فهرست خصوصی خارج شدند و مانند سابق به فعالیت خود ادامه می دهند.

گودرزی: سرخابی‌ها از فهرست خصوصی سازی خارج شدند/ استعفای شجاعی به کمیته المپیک مربوط می شودبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه انجمن بین‌المللی ورزش در بانوان اظهار کرد: تاریخ تشکیلانجمن ورزش بانوان به سال 49 بر می گردد که هر 4 سال یک بار در یکی از کشورها عضو انجمن این گونه نشست‌ها برگزار شده که هدف از برگزاری چنین جلساتی کمک به محیط و توسعه ورزش بانوان است و ما نیز در پی گرفتن حق ورزش بانوان در عرصه رقابت‌های برون مرزی و جهانی هستیم.
 
وی در ادامه افزود: سال جاری اعضای اصلی ورزش بانوان به مجمع آمدند و با توجه به ویژگی های فرهنگی و دینی قرار براین شد که از قداست بانوان و خصوصیت های دینی حمایت کنند، دیدگاه خوبی هم در این زمینه داشته ایم و فدراسیون جهانی و کمیته بین‌المللی از حضور حجاب بانوان حمایت کنند.
 
گودرزی در خصوص بسته شدن جاده شمشک به دیزین تصریح کرد: ما مشغول آماده سازی این جاده برای تردد و علاقه‌مندان هستیم و پیگیر این موضوع خواهیم بود، سعی می کنیم از امکانات کم نهایت بهره را ببریم.
 
وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت سرپرستی سرخابی‌های پایتخت گفت: امیدوارم مشکلات این دو باشگاه حل شود، البته این دو باشگاه در وضعیت آرام نسبی قرار دارند، استقلال صدر و پرسپولیس نیز خوب بازی می کند و هدف ما دور کردن تنش از دو تیم است و سعی می کنیم هواداران راضی نگه داشته شوند.
 
وی با اشاره به خصوصی سازی دو باشگاه عنوان کرد: در این خصوص باید بگویم که تفسیر در قانون باشد و براساس اصل 44 قانون اساسی خصوصی سازی شامل بخش‌های فرهنگی نمی‌شود البته این دو باشگاه از فهرست خصوصی، خارج شده، مانند گذشته فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.
 
گودرزی در خصوص گلایه های بنا درباره بی توجهی مسئولان به ورزش در آستانه المپیک گفت: من و اکثر معاونان و مسئولان به اردوها سر می زنیم و این روند هم بیشتر خواهد شد و هر چه به المپیک نزدیک شده این بازدیدها افزایش می یابد، فدراسیون کشتی مبالغ خود را دریافت کرده است و امیدواریم موانع موجود رفع و مرتفع نشود.
 
وزیر ورزش و جوانان در خصوص کسب سهمیه المپیک نیز بیان کرد: خوشبختانه روند کسب سهمیه خوب بوده است و امیدوارم این روند بهتر شود.
 
وی در پایان در خصوص استعفای شجاعی یادآور شد: استعفای شجاعی در حیطه وظایف من نیست و به کمیته ملی المپیک مربوط می شود.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: گودرزی ، سرخابی ها ، نجاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.