رئیس دانشگاه آزاد دورود گفت: مرکز رشد فناوری در دانشگاه آزاد واحد دورود راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ سید حسین قربانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید علم، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی، یادآور شد: در دانشگاه آزاد واحد شهرستان دورود تلاش کرده‌ایم در دو محور طی سال‌های گذشته گام برداریم که یکی از آن‌ها توسعه رشته‌های تحصیلی در این مجتمع آموزش عالی است و خوشحال هستیم که اعلام کنیم 35 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 4 رشته در مقطع دکتری به این مرکز برای سال آینده افزوده می‌شود.

وی افزود: محور دیگری که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده‌ایم، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان تنها راه شکوفایی اشتغال و تولید است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود خاطرنشان کرد: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی دورود با تفاهم‌نامه‌ای که پارک علم و فناوری صورت گرفته است، اجرایی می‌شود و با احداث این مرکز واحدهای فن‌آور می‌توانند در این صحنه در شهرستان حضور پیدا کنند.

وی افزود: این اولین مرکز رشد در دانشگاه‌های آزاد در استان لرستان و 71 مرکز در کشور به شمار می‌رود که در دانشگاه آزاد واحد دورود اجرایی می‌شود و  می‌تواند زمینه مناسبی برای رشد ابتکارات و اختراع‌ها در شهرستان باشد.

وی در ادامه با اشاره به جلسه مسئولان و اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با استاندار این استان، خاطرنشان کرد: در این جلسه استاندار لرستان قول پرداخت تسهیلات ویژه‌ای را به واحدهایی که در واحدهای رشد قرار می‌گیرند را داد که جای امیدواری است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ایجاد ، مرکز ، رشد ، فناوری ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
فقط بگم در رابطه با صدرای ۴ساله این کودک ایران زمین فقط اخراج از کار برای اون پزشک خیلی خیلی کمه