کرمان؛

نصب روزشمار معکوس پروژه میدان آزادی

معاون فنی عمرانی شهردار کرمان از نصب روزشمار معکوس پروژه میدان آزادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدرضا فرقانی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مشاور طرح میدان آزادی برگزار شد، وضعیت ساخت زیرگذر میدان آزادی را تشریح کرد.

وی از نصب روزشمار معکوس پروژه‌ میدان آزادی خبر داد و گفت: در این روزشمار، ساخت زیرگذر 24 ماهه در نظر گرفته شده که تلاش می‌شود پروژه حداکثر 20 ماهه به پایان برسد.

معاون فنی عمرانی شهردار کرمان با بیان این‌که از 84 شمع خیابان استقلال 41 شمع نصب شده است، گفت: در خیابان بهمنیار نیز دو ملک باید تملک می‌شد که از طریق شهرداری منطقه دو، یکی از آنها تملک شده و دیگری نیز در حال پی‌گیری است.

مهندس فرقانی با تاکید بر اینکه بتن‌ریزی شمع‌های خیابان بهمنیار نیز از چهارشنبه‌ هفته‌ جاری آغاز می شود، تصریح کرد: در بلوار جمهوری، حفاری‌ها برای گمانه‌زنی به‌صورت دستی در حال انجام است و تمام سبدهای خیابان بهمنیار و بلوار جمهوری اسلامی نیز در حال آماده‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه بحث کمبود میلگردهای 20 و 32 حل شده است، بیان کرد: در حال حاضر 131 تن میلگرد وارد کارگاه شده است.

معاون فنی عمرانی شهردار کرمان با تاکید بر اینکه ظرف 20 روز آینده مشکل تامین مصالح نداریم، خاطرنشان کرد: تلاش داریم پروژه میدان آزادی حداقل چهار ماه قبل از زمان تعیین شده به پایان برسد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: روزشمار ، آزادی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.