امام جمعه ریگان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو گفت: این روز با استکبارستیزی عجین شده است و دانشجویان باید در سنگر علم و دانش برای اقتدار هرچه بیشتر کشور فعال باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی افزود: در روز دانشجو، روحیه استکبارستیزی و مخالفت با توطئه‌ها و تفکر آمریکایی به اوج می‌رسد و دانشجویان بر ادامه مبارزه و مقابله با نفوذ آمریکایی‌ها در سرنوشت مملکت خود و دخالت آنها در امور کشور تأکید می‌کنند.

امام جمعه ریگان در ادامه با اشاره به اینکه عده ای می گویند دانشجو باید شاد باشد اظهار داشت: ما با شادی مخالف نیستیم اما این شادیها باعث نشود که دشمن نفوذ یابد .

وی تصریح کرد: اختلاط های دانشجویی یکی از افات دانشگاهی است که خوشبختانه محیط دانشگاه در شهرستان ریگان محیط بسیار مطلوبی است .



وی با اشاره به نفوذ دشمن در بین دانشجویان ودانشگاهیان اشاره نمود وبیان داشت: دشمن از راه قلم وزبان نفوذ می کند ودانشجویان نباید بازیچه احزاب وگروه ها قرار گیرند .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه در انقلاب ما توفانهای زیادی وارد شد که با داریت رهبر فرزانه همه این توفانها فروکش شدند، گفت: در سال 88عده ای تجری کردند وخسارات زیادی به مملکت ما وارد نمودند وبه بیت المال ضربه های هنگفتی وارد نمودند .

وی افزود :هدف اصلی دشمن در فتنه 88تضعیف ولایت فقیه بود زیرا سیلی که دشمن ازولایت فقیه خورد از هیچ کس نخورده است .

امام جمعه ریگان یادآور شد: دانشجو در تمامی صحنه ها هوشیار وبیدار باشد در این مراسم از دانشجویان بر تر دانشگاه پیام نور واحد ریگان تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.