بکهام: میزبانان جام جهانی نباید تغییر کنند

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس رسوایی فساد فیفا را "نفرت انگیز" خواند اما معتقد است که جام جهانی 2018 و 2022 نباید به جای دیگری منتقل شود.

بکهام: میزبانان جام جهانی نباید تغییر کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فیفا از ماه مه در بحران است در آن تاریخ 14 مدیر آن در تحقیقات FBI به اتهام فساد مجرم شناخته شدند و هفته گذشته نیز 16 مقام دیگر این نهاد از سوی مقامات ایالات متحده متهم شدند.

بلاتر رئيس فیفا و میشل سپ پلاتینی رئيس یوفا  در تعلیق 90 روزه  به سر می برند،در حالی که تحقیقات جنایی سوئیس در خصوص اعطای میزبانی جام جهانی 2018 و 2022 به روسیه و قطر در اوایل سال جاری آغاز شد.  

بکهام، که عضو هیئت  فدراسیون فوتبال انگلیس برای کسب  میزبانی 2018 بود، درخصوص بازداشت های اخیر و چشم انداز انتخاب رئيس جدید در سال 2016  گفت: هنوز  هم کارهای بسیاری وجود دارد که باید انجام شود. این افتضاح چنان بزرگ است که رفع و رجوع آن مدتی به طول می انجامد. برای من برای دیدن این بازی، مخرب ونفرت انگیز است. 

با توجه به این که 16 نفر از 24  عضو وقت کمیته اجرایی فیفا بابت سوء عملکرد مجازات شده اند  و یا در حال حاضر تحت بازرسی هستند، گروهی خواستار تکرارانتخابات 2018 و 2022  شده اند. 

اما بکام معتقد است این رقابت ها نباید به جای دیگری منتقل شود.او گفت  چه این انتخابات فاسد بوده چه نه، این کشورها انتخاب شده اند. باید از آن حمایت کرد. این میزبانی فوتبال را به کشورهای جدید می برد. من فکر می کنم آنها باید این میزبانی را داشته باشند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار