جشن پایان بی سوادی در شهرستان نور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون فرماندار شهرستان نور در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان نور گفت: اگر بخواهیم حرف اول را در منطقه و حتی جهان بزنیم می بایست بنیان های علمی و سوادآموزی را در کشور مستحکم کنیم.

سعید یزدانی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان نور که در محل فرمانداری نور برگزار شد هدف از جلسه را کمک به رشد و بالندگی علم و این که در شهرستان دغدغه ای از باب علم آموزی نداشته باشیم و تمامی افراد و جامعه هدف ما باسواد باشند دانست.

وی افزود: اگر بخواهیم حرف اول را در منطقه و حتی جهان بزنیم می بایست بنیان های علمی و سوادآموزی را در کشور مستحکم کنیم که معمار کبیبر انقلاب اسلامی در آن برهه از تاریخ به این مسئله مهم پی برد و در ۷ دی ماه ۱۳۵۸ نهضت سوادآموزی در کشور تشکیل شد.

معاون فرماندار شهرستان نور اظهار داشت: اگرچه استان مازندران به عنوان دومین استان باسواد کشور و شهرستان نور پایان بی سوادی را جشن گرفت ولکین چنانچه استمرار علم آموزی و بازآموزی برای افراد علم آموز جدی گرفته نشود دوباره به همان نقطه بی سوادی خواهیم رسید. پس بر این اساس بر تمامی مسئولان مقوله توجّه به علم آموزی باید از دغدغه های جدی در امورات جاری آنان باشد. در ادامه شاه حسینی رئیس اداره سواد آموزی نور ضمن تشریح حجم ابلاغی وتحت پوشش بردن بیسوادان واجد شرایط مسائل ومشکلات حوزه ی سواد آموزی را از جمله ؛ عدم انگیزه و پراکندگی بی سوادان وکم سواد ان ، بازگشت به بیسواد ی ، شکل نگرفتن اراده ملی در امریشه کنی بی سوادی برشمرد وخواستار همکاری همه جانبه ادارات باسواد آموزی شد .


انتهای پیام/ی

برچسب ها: جشن ، پایان ، بی سوادی ، شهرستان ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.