توسعه جامع شهری نیازمند هم افزايی و بهره گيری از همه ظرفيت ها و نظرات نخبگان و اصحاب فكر است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان استاندار مازندران در جمع شهرداران استان با اشاره به اين كه حل مشکلات شهروندان باید به طور جدی دنبال شود، پویایی، ابتکار و جریان مستمر در جهت توسعه شهری مورد توجه قرار داد و با تاكيد بر اين كه توسعه جامع شهری نیاز به برنامه راهبردی دارد، گفت: برخورد سلیقه ای و فردی به توسعه شهري آسیب می زند و در اين راستا بايد با هم افزايی و بهره گيری از همه ظرفيت ها و نظرات نخبگان و اصحاب فكر و تخصص اقدام كرد.

ربيع فلاح جلودار با بيان اين كه از اموال بیت المال باید به شكل بهینه، درست و در جهت ارايه خدماتي هر چه مطلوب تر به مردم استفاده شود، افزود: از تجربیات روز دنیا در راستای توسعه شهری و خدمات رسانی به مردم باید استفاده کامل برد.

استاندار با اشاره به اين كه پای بندی به اسناد بالادستی برای عمران و آبادانی شهر و برنامه مدون شهری بسیار ضروری است، گفت: رعایت مسائل فنی در حوزه شهری و فعالیت های عمرانی از نكات مورد توجه است.

ربيع فلاح با اشاره به سیل زیرآب و تخریب چند ساختمان ناشی از اين سيل و تاكيد بر اين كه ما در قبال تصمیمات خود مسئولیم و نبايد در هيچ مورد از اين مسووليت شانه خالی کنیم، گفت: ساماندهی رودخانه های مازندران از جمله انتظارات ما از شهرداران است که با کمک آب منطقه ای باید محقق شود.

وی با بيان كه باید از فرصت رودخانه های موجود در شهرهای مازندران خشنود باشيم و از این مواهب الهی استفاده بهینه کنیم، افزود: گسترش فضای سبز موجب ایجاد آرامش روحی و روانی شهروندان می شود و شهرداران باید وضعیت فضای سبز را با مشارکت اقشار مختلف مردم و بخش خصوصی ارتقا دهند.

نماينده عالی دولت در مازندران، با اشاره به اين كه شهرداران در ایجاد زیرساخت های فرهنگی به ویژه در حوزه کتابخانه ها بايد به مسئولیت خود عمل کنند، گفت: بسترهای لازم برای کارهای فرهنگی توسط شهرداران فراهم شود.

استاندار، با بيان اين كه شهرداری ها به دنبال درآمدهای پایدار باشند ، بر استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص در شهرداری ها، ضرورت تفکیک زباله و فرهنگ سازی برای کاهش زباله و زيبا سازی ورودی شهرهای استان تاكيد كرد.

استاندار مازندران، با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی امسال و ضرورت همکاری همه شهرداران برای برگزاری با شکوه انتخابات، افزود: ارائه خدمات مناسب شهری موجب افزیش مشارکت مردمی در انتخابات خواهد شد و شهرداران در راستاي حضور حداكثری مردم در انتخابات نقش آفرينی كنند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.