معرفی چند ترفند برای انتخاب نام تجاری مناسب + آموزش

انتخاب یک نام تجاری مناسب نشان دهنده هویت شماست، پس با ما همراه باشید تا شش راهی که به تولید یک کسب و کار، می تواند کمک کند را به شما آموزش دهیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر تمایل به شروع یک کسب و کار، چه کوچک و چه بزرگ  دارید نخستین کاری که باید انجام دهید ساختن یک نام تجاری برای خودتان است. نام تجاری خود را بلافاصله بعد از مشخص کردن به مشتریان بالقوه خود و کسانی که شما را می شناسند بدهید تا هویت شما شکل بگیرد. بنابراین، هنگامی که شما با نام تجاری خود وارد دنیای خارج شوید، درک روشن تری از بازار هدف تان خواهید داشت و می دانید چه زمانی تجدید نظر کنید و چگونه به اهداف تان برسید.

در زیر، شش راهی که به تولید یک کسب و کار، می تواند کمک کند آمده است. البته لازم به ذکر است که این شش راه، توسط دو شریک کسب و کار، که در صنعت طراحی بوده اند بیان شده است.

۱- نام تجاری خود را تعریف کنید

قبل از آن که هیجان زده شوید شما نیاز به تعریف اصول اولیه ای برای خود دارید همانند تعریف آنچه که با نام تجاری شما مطابقت دارد. یکی از اهداف شما باید این باشد که درک مشتریان شما نسبت به بررسی محصولات و یا خدمات شما مهم است. بدون شناخت شما از بازار و مشتریان، قادر نخواهید بود که اتصالی بین کسب و کار با مخاطبان ایجاد کنید.

۲- انتخاب یک رنگ مناسب برای نام تجاری

مورد دیگری که بسیار مهم است انتخاب یک رنگ مناسب برای نام تجاری خود، مطابق با فعالیت شما میباشد. به محض انتخاب این رنگ، نام تجاری شما در سراسر وب سایت خود و کارت های کسب و کار منعکس خواهد شد.اکثر مردم درک نمیکنند که رنگها و ترکیبها، چه تاثیر قوی ای بر روی واکنش آنها دارد.

نام تجاری مناسب انتخاب کنید + آموزش


۳- ایجاد یک آرم به یادماندنی

به طور طبیعی در پشت رنگ نام تجاری خود، یک لوگو  ایجاد کنید. آرم تجاری یک کسب و کار میتواند یک علامت، نماد و یا آیکون باشد. اما آنچه بهتر است مورد استفاده قرار بگیرد آرمی با در نظر گرفتن کسب و کار و یا آنچه که شما انجام میدهید باشد. این کار به مشتریان شما اجازه میدهد که کسب و کار شما را راحت تر تشخیص بدهند. بنابراین، در طراحی آرم خود بیشترین تلاش تان را به کار گیرید، به طوری که مشتریان شما به راحتی بتوانند لوگوی شما را تشخیص بدهند.

۴- توسعه یک شعار

یک شعار درست، کوتاه و فریبنده، که چشم انداز و نام تجاری شما در آن قرار گیرد. با این کار، درک مشتریان خود را نسبت به کسب و کار خود بالا برده و باعث میشوید آنها بتوانند نمایندگانی برای کسب و کار شما باشند.

۵- یکسان عمل کنید. (در راه خود استوار باشید)

به طور کلی این یک مسئله بسیار مهم است که در راه خود استوار باشید زیرا این موضوع به نام تجاری شما مرتبط میباشد. اگر شما به نام تجاری و خدماتی که ارائه میدهید وفادار باشید مشتری به شما به عنوان یک منبع قابل اطمینان و مناسب نگاه خواهد کرد. میزان زمانی که شما صرف طراحی قالب ها، وب سایت، کارتهای کسب و کار و هرگونه محصولات تبلیغاتی دیگر کردید باعث تضمین نام تجاری و یکپارچه سازی کار شما خواهد شد.

۶- کار خود را اثبات کنید

اگر شما تمامی مراحل بالا را انجام داده باشید این مرحله برای شما آسان خواهد بود زیرا که شما اطلاعات کافی، درباره کسب و کار و محصولات خود دارید. با اینحال قسمت سخت این کار، ارائه یک محصول و یا خدمت خوب به مشتریان خود است.

استفاده از روش دهان به دهان، بهترین راه برای بخشیدن هویت، به نام تجاری شما است به طوری که نام تجاری شما در بازار شنیده شود و شما بتوانید نظرات دیگران را درباره نام تجاری خود بدانید.


انتهای پیام/
برچسب ها: نام ، تجاری ، ساختن ، مناسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.