معاون پژوهشی دانشگاه قم گفت: امر پژوهش مخصوص دانشجویان نیست، بلکه طلاب، دانش‌آموزان و فعالان حوزه صنعت نیز تلاش ویژه‌ای در این زمینه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد وزیری‌فرد با بیان اینکه  امر پژوهش زیربنایی و اساسی است اظهار داشت :نمی‌توان آن را محدود به هفته پژوهش کرد چون این هفته در واقع نمایشی از تلاش‌های پژوهشگران در طول سال است.

معاون پژوهشی دانشگاه قم با اشاره به آمار آثار ارسال شده به دبیرخانه ستاد هفته پژوهش و فناوری گفت: تاکنون 96 نفر آثار و پژوهش‌های خود را به دبیرخانه فرستاده‌اند که از 51 نفر اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها، سه نفر دانشجوی کارشناسی، پنج نفر دانشجوی کارشناسی ارشد، 15 نفر دانشجوی مقطع دکتری و 22 نفر کارکنان مراکز علمی پژوهشی بوده‌اند.

وزیری در ادامه افزود: 29 اثر در زمینه علوم انسانی، هفت اثر در زمینه علوم پایه، 6 اثر در زمینه علوم پزشکی، هفت اثر در زمینه علوم فنی و مهندسی و دو اثر در زمینه کشاورزی به دبیرخانه ستاد هفته پژوهش و فناوری ارسال شده است که بعد از بررسی این آثار در جشنواره هفته پژوهش و فناوری از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه قم به مراسم ویژه تجلیل از مرحوم ناصر قربان‌نیا در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان قم اشاره کرد و گفت: مرحوم قربان‌نیا از پژوهشگران برجسته استان بود که در فاجعه منا درگذشت، بنابراین تجلیل از این استاد بزرگ ادای احترامی به مقام پژوهشگران است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.