آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی ضمن تقدیر از میزبانی ملت عراق از حضور میلیونی و باشکوه عزاداران حضرت سید الشهدا(ع) در اربعین حسینی تقدیر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم: آیت الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی از حضور میلیونی و باشکوه عزاداران حضرت سید الشهدا(ع) در اربعین حسینی تقدیر کرد .

متن پیام ایشان بدین شرح است:

درود و تحیّت خالصانه‌ حقیر به شما که جان، مال و تمام تلاش خود را در خدمت به اهل بیت‌ علیهم‌السلام و بزرگداشت شعائر الهی فدا می‌کنید را پذیرا باشید. شما با حضور بی‌نظیرتان در روز اربعین، شدّت ولایتمداری و محبّت نسبت به اهل بیت علیهم السلام و آمادگی خویش برای ایثار هستی گرانبهای خود برای حفظ دین و شعائر الهی از مکر خیانتکاران را نشان دادید.

آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه با بیان اینکه  موقف شما در روز اربعین، صلابت ایمان و قوّت اراده‌‌تان را به رُخ جهانیان کشید افزود: با گرامیداشت این روز الهی، ثابت کردید که صادقانه در دفاع از ولایت اهل بیت و دوستی و عمل به دستورات آن بزرگواران، در ادامه راهی که حضرت سید الشهدا(ع) با فریاد «هیهات منا الذلة» اعلام کرد، پیش می‌روید. درود خدا بر شما که با حضور باشکوه و میلیونی و با پای پیاده از شرق و غرب؛ دور و نزدیک در کربلای معلّی حماسه‌ای بزرگ آفریدید.

در ادامه این پیام آمده است: از شما و مخصوصاً از ملّت بزرگوار عراق که از دوستداران اهل البیت علیهم السلام پذیرایی خوبی به عمل آوردند تقدیر و تشکّر می‌کنم و بدانید همه این توفیقات از جانب خداوند متعال است؛ گوارا باد بر شما این نعمت بزرگ. از خداوند متعال مسئلت دارم که این خدمت، سخاوت و بخشندگی شما را با عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج)، به احسن وجه قبول فرماید که در واقع با این حضور انبوه و عظیم، قلب غمدیده‌ آن حضرت را مسرور کرده و با حضرت فاطمه زهرا، امیرالمؤمنین و سائر ائمه معصومین علیهم السلام همدردی کردید؛ خداوند متعال به شما بهترین پاداش‌ها را عطا فرماید و ما را در ثواب جهاد، خدمت و ایثاری که کردید شریک نماید چرا که نیّات ما با شماست.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.