مدیر گروه تفسیر و تدوین متون آموزشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: جلد نخست تفسیر نوجوان یا معارف قرآن برای نوجوانان چندین بار چاپ شده و جلد سوم آن در آستانه نشر است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: حجت‌الاسلام علی‌اکبر حسینی از پیگیری فعالیت های قرآنی در گروه تفسیر و تدوین متون آموزشی خبر داد و گفت: : با توجه به جایگاه تفسیر ترتیبی و دقت فراوانی که برای آن لازم است، هنوز تدوین تفسیر ترتیبی کامل در مجموعه انجام نشده است.

مدیر گروه تفسیر و تدوین متون آموزشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه تفسیر جوان یکی از تفاسیری است که در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است افزود: متاسفانه فقدان مجری مورد تایید مجموعه مرکز فرهنگ و معارف قرآن و پژوهشگاه علوم و فرهنگ سبب شد در اجرای آن تاخیر صورت گیرد ولی اخیرا به طور مجدد اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی در حوزه متون آموزشی در حال انجام است که از جمله آنها تفسیر آموزشی بوده که هشتمین جلد آن چاپ شده و جلد‌های نهم و دهم آن در دست تدوین است.

حسینی از  تدوین تفاسیر، بازنگری ترجمه قرآن با عنوان ترجمه قرآن بر اساس تفسیر المیزان خبر داد.

وی یاد آور شد: جلد نخست تفسیر نوجوان یا معارف قرآن برای نوجوانان چندین بار چاپ شده و جلد سوم آن در آستانه نشر است .

مدیر گروه تفسیر و تدوین متون آموزشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مجموعه‌ای از تفاسیر بزرگان مانند شیخ انصاری، مفید و آیت‌الله فلسفی چاپ شده و تفسیری از آیت‌الله میرمدرسی کار شده و آماده چاپ است.

حسینی خاطرنشان کرد: چهار جلد تفسیر با عنوان الفرید به زبان عربی در قالب گلچینی از تفاسیر صاحب نام انجام شده که مراحل تایید متن را می‌گذراند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.