رئیس سازمان غذا و دارو گفت: مردم کالاهایی که مجوز از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت دارند را با اطمینان مصرف کنند‌.

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو  ضمن بیان این مطلب گفت: در چند سال اخیر دستگاه های نظارتی قوی تر شده اند و برخورد آنها با تخلفات با جدیت بیشتری صورت می گیرد و وضعیت نظارت بر محصولات سلامت محور بسیار بهتر شده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به نظارت هایی که صورت می گیرد و حساسیتی که مردم دارند و در نتیجه کمک دولت، در جهت ارتقاء کیفیت و سلامت فرآورده های غذایی در کشور پیش می رویم.

دکتر دیناروند اظهار داشت: به مردم توصیه می کنیم که حتما لبنیات پاستوریزه و کم چرب را در سفره غذایی خود داشته باشند.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه دو نوع تولید کننده شامل؛ تولید کننده های صنعتی و سنتی در کشور فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: 11 هزار واحد غذایی مجوز تولید صنعتی دارند و تولید کننده های غیر صنعتی یا سنتی که هزاران واحد صنفی هستند واحدهای صنعتی محسوب نمی شوند و زیر نظر اصناف دیگر فعالیت می کنند.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: هموطنان کالاهایی که مجوز از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت دارند را با اطمینان مصرف کنند و بخاطر اینکه سلامت مردم همواره در اولویت های سازمان غذا و دارو می باشد اگر واحدهای دارای مجوز کوچکترین تخلفی را داشته باشند با جدیت با آنها برخورد می شود.

دکتر دیناروند در پایان گفت: صنعت غذایی ما در کشور پیشرو است و خوشبختانه در این عرصه صادرات بسیار خوبی نیز داریم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار