شیراز؛

امنیت در فضای مجازی وظيفه افراد جامعه است

رئیس پلیس "فتا" استان گفت: امنیت در فضای مجازی علاوه بر پلیس "فتا" وظیفه تک تک افراد جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ سرهنگ "سیدموسی حسینی" با بیان اینکه کارشناسان پلیس "فتا" در طول شبانه روز همواره با رصدها و تیزهوشی خود امان را از متخلفان این حوزه بریده اند افزود: همکاری و نقش مردم در تحقق این مهم مثال زدنی است و نمی توان آن را نادیده گرفت.

وي ادامه داد: مردم همواره در کنار ما بوده اند و با ارائه گزارش ها و پیشنهادات خود باعث دلگرمی ما و تسریع در شناسایی متخلفان شده اند.

رئیس پلیس "فتا" استان فارس خاطر نشان کرد: پلیس "فتا" در راستای تحقق اهداف خود از ابتدا اقدام به جذب نخبگان فنی حوزه رایانه در سطح جامعه كرده که این نگرش مثبت موجب پیشرفت روزافزون و قابل تحسین این پلیس شده است.

سرهنگ "سیدموسی حسینی" خاطرنشان كرد: فضای "سایبر" جولانگاه طیف عظیمی از نوجوانان و جوانان شده که هیچ گونه هدف و نگرش خاصی در استفاده از اینترنت ندارند و اغلب این افراد در شبکه های اجتماعی طعمه افرادی سودجو قرار می گیرند که در تحقق اهداف شوم خود نیازمند حضور چنین افرادی ساده لوح هستند که تعداد زیادی از پرونده های متشکله در پلیس "فتا" در این حوزه است.

وی ضمن تاکید بر احاطه کامل پلیس بر فضای مجازی و شناسایی مجرمین از مردم درخواست كرد؛ بر فعالیت های فرزندان خود در فضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی نظارت بیشتری داشته باشند تا مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار نگیرند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: امنیت ، مجازی ، افراد ، جامعه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.