دبیر ستاد توسعه فناوری و سلول‌های بنیادی معاونت علمی از اختصاص بیشترین بودجه این ستاد به طرح‌ های فناوری و حمایت از آن‌ها خبر داد.

امیر علی حمیدیه‌ دبیر ستاد توسعه فناوری و سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به وجود کار گروه‌های پژوهشی این ستاد بیشترین بودجه به طرح‌های فناوری اختصاص یافته و در حال حاضر نخستین گروهی که از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سول‌های بنیادی معاونت علمی مورد حمایت قرار می‌گیرد طرح‌های فناوری هستند.

وی در ادامه افزود: طرح‌ها در سه سطح حمایتی تقسیم شده‌اند که مبلغ حمایت طرح‌هایی تا مبلغ 100 میلیون تومان توسط صندوق‌های حمایت کننده معاونت علمی پرداخت می‌شود و طرح‌هایی با مبالغ 100 تا 700 میلیون تومان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت شده و طرح‌های بیش از 700 میلیون تومان با معرفی به معاونت علمی و فناوری به صندوق نوآوری و شکوفایی این مبلغ حمایتی را دریافت می‌کنند.

دبیر ستاد توسعه فناوری و سلول‌های بنیادی معاونت علمی تصریح کرد: طرح‌های فناوری از طرح‌های پژوهشی جدا شده‌اند و داوری طرح‌ها در دو مرحله انجام می شود از مجموعه 33 طرح در مرحله اول داوری، 18 طرح به مرحله دوم داوری راه پیدا کرده‌اند و در مرحله دوم 9 طرح مورد پذیرش قرار گرفته است.

حمیدیه تاکید کرد: باید طرح‌های فناوری مورد نیاز مورد بررسی قرار گرفته و نقشه راه کسب و کار برای آن‌ها تدوین شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار