سرپرست امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان از ابلاغ بخش‌نامه مالیاتی 1199 شرکت دانش‌بنیان به ادارات مالیاتی کشور خبر داد.

سیدمحمد صاحبکار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری با هدف توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با همکاری سایر دستگاه‌ها و از جمله وزارت امور اقتصاد و دارایی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه افزود: براساس توافق به عمل آمده با سازمان امور مالیاتی کشور اطلاعات 1199 شرکت دانش‌بنیان که تا پایان سال 1393 در کار گروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان تأیید شده بود به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال شد.

سرپرست امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان تصریح کرد: از سازمان امور مالیاتی درخواست کرده‌ایم پرونده این شرکت‌ها در شهرهای بزرگ با اولویت تهران، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز و یزد به یک کار گروه تخصصی در یک اداره مشخص ارجاع داده شود. تا پرونده‌ها با دقت و سرعت بیشتری بررسی شود.

صاحبکار خراسانی بیان کرد: همزمان با استفاده از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان از معافیت‌های مالیاتی امکان برخورداری آنها از سایر معافیت‌های مالیاتی از جمله معافیت‌های واحدهای پژوهشی و فن‌آوری مهندسی مستقر در پارک‌های علم و فن‌آوری فراهم شده است.

وی بیان کرد: تاکنون سازمان امور مالیاتی با معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری همکاری خوبی برای اجرای کامل معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار