معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور همه شرکت‌های دانش‌بنیان و غیر دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران خبر داد.

محمود شیخ‌ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: بنا به تصمیم شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه تجهیزات و موادآزمایشگاهی ساخت ایران صرفا شرکت‌های دارای تائیدیه‌ دانش‌بنیان می توانند از حمایت های چهارمین دوره این نمایشگاه استفاده کنند. 

وی بیان کرد: بر همین اساس حضور همه شرکت‌ها چه دانش‌بنیان چه غیر دانش‌بنیان در نمایشگاه اشکالی ندارد و می‌توانند به عرضه محصولات خود بپردازنند اما صرفا شرکتهای دانش‌بنیان مشمول حمایت‌های ویژه نمایشگاه می‌شوند. 

زین‌الدین با اشاره به پیش فاکتورهای خرید از نمایشگاه تصریح کرد: پیش فاکتورهای خرید از نمایشگاه از حدود 200 میلیارد تومان در سال اول نمایشگاه به حدود 1600 میلیارد تومان در دور سوم رسیده است و این توجه ناشی از ارتقای کمی و کیفی محصولات عرضه شده در نمایشگاه است. 

معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی خاطر نشان کرد: ارتقای محتوایی نمایشگاه در سه دوره برگزاری خود و استقبال قابل وصف دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از محصولات نمایشگاه این حرکت جلوه‌ای از تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر مبنای اقتصاد دانش‌ بنیان و همچنین رویکرد تحریک تقاضا و بازار سازی محصولات دانش‌بنیان ایرانی است. 

وی در پایان عنوان کرد: چهارمین دوره از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی به همت معاون علمی اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می‌شود. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.