دبیر هیات تیر اندازی جنوب شرق تهران گفت: با وجود اینکه باشگاه بعثت جوانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی جذب می‌کند هیات تیراندازی تهران به خاطر درآمد زا نبودن، می‌خواهد باشگاه تعطیل کند.

مطلایی: اقدام هیات تیراندازی تهران خیانت به ورزش کشور است

حمیدرضا مطلایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از اقدام هیات تیراندازی استان تهران درباره تعطیلی هیات تیراندازی جنوب شرق تهران ابراز نارضایتی کرد و در این خصوص اظهار داشت: هیات تیراندازی استان تهران حدود هشت سال پیش تاسیس شده است که در گذشته با عنوان پایگاه قهرمانی در منطقه جنوب شرق تهران فعالیت می‌کرد و معاف از دادن هزینه است.

مطلایی افزود: اکنون رئیس هیات تیراندازی استان تهران اعلام کرد که چون تیراندازی در این باشگاه درآمد زایی ندارد باید تعطیل شود این در حالی است که این پایگاه برای نهادهای مختلف ورزشی است و حدود 90 درصد آن به رشته‌های دیگر اختصاص دارد.

وی گفت: پایگاه جنوب شرق تهران بزرگترین سالن کریر غرب آسیاست و الان هم به دلیل نداشتن درآمدزایی تیراندازی در این پایگاه مسئولان دستور تعطیلی کل مجموعه را داده‌اند.

وی ادامه داد: هیات تیراندازی بعثت دو تیم در لیگ برتر و دسته یک دارد چنانچه که اگر این اقدام صورت بگیرد تیم بعثت نیز باید از لیگ کناره گیری کند.

مطلایی گفت: از زمانی که ذاکری دبیر هیات تیراندازی تهران شد قول داد که به تیراندازی استان کمک کند اما از زمان ریاست وی تاکنون بیشتر پایگاه‌های تیراندازی بسته شده و الان هم نوبت باشگاه بعثت شد.

دبیر هیات تیراندازی جنوب شرق گفت: برای پیگیری این موضوع با بسیاری از مسئولان ورزشی مذاکره کردیم متاسفانه اقدام سازنده‌ای صورت نگرفت حتی موضوع را به فدراسیون تیراندازی اعلام کردیم و به ما گفتند چون باشگاه زیر نظر هیات تهران است ارتباطی به فدراسیون ندارد.

وی افزود: این اقدام خیانت به ورزش کشور است باشگاه بعثت تنها پایگاه جنوب تهران است که  علاقمندان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی جذب می‌کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: مطلایی ، تیراندازی ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.