دبیر هیات تیراندازی استان فارس گفت: به جز سالن تیراندازی آزادی سالن استاندارد دیگری وجود ندارد که این باعث افت کیفیت تیم‌های شهرستانی می‌شود.

رئیسی: زیر ساخت‌های تیراندازی در کشور فراهم نیستفریدون رئیسی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم تیراندازی زمزم شیراز در لیگ برتر بیان کرد: تیم زمزم شیراز در هر دو رشته تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان در لیگ امسال شرکت کرده است که خوشبختانه تاکنون روند رو به رشدی داشته است.

 وی گفت: حضور تیم‌ها در لیگ امسال نشان داد ورزشکاران با انگیزه و آمادگی بیشتری شرکت کردند و برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند.

رئیسی افزود: تیراندازی نه تماشاگر دارد و نه پخش تلویزیونی به همین دلیل اسپانسر‌‌ها علاقه‌ای برای  حمایت از تیراندازی ندارند و تامین هزینه اکثر تیم‌ها به عهده هیات‌ها است که همیشه مشکل ساز می‌شود.

وی گفت: تیراندازی به دلیل همین مشکلات مالی نمی‌تواند استعدادهایش را به خوبی به نمایش بگذارد حتی برخی تیم‌ها به دلیل تامین نشدن هزینه‌هایشان حاضر به شرکت در لیگ‌های تیراندازی نیستند.

دبیر هیات تیراندازی فارس گفت: متاسفانه زیر ساخت‌های تیراندازی در کشور ما فراهم نیست و به جز سایت تیراندازی آزادی دیگر هیچ سالن استانداردی در کشور وجود ندارد که بر کیفیت تیم‌های شهرستانی هم تاثیر گذار است اگر می‌خواهیم که تیراندازی به جایگاهی برسیم باید اول زیر ساخت‌ها را فراهم کنیم .

رئیسی گفت: همین مشکل باعث می‌شود که تیم‌های شهرستانی  حضور کم‌تری در لیگ برتر داشته باشند و از بین تیم‌های شرکت کنند در لیگ برتر تیراندازی 4 تیم فقط از تهران هستند.

وی افزود: مشکل دیگر برای تیم‌های شهرستانی تامین هزینه‌ةای ایاب و ذهاب است که برای 16 هفته لیگ برتر هزینه بسیار سنگینی است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.