سرمربی تیم تپانچه گفت: تیم تپانچه ایران در کویت بهترین عملکرد را داشت فقط افسوس که سهمیه المپیک از این مسابقات حذف شده بود.

سکینه خدابنده‌لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عملکرد تیم تپانچه در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا کویت بیان کرد: تیم تپانچه در رقابت‌های قهرمانی آسیا بسیار خوب ظاهر شدند و با کسب سه مدال نقره و با توجه به تمریناتی که داشتیم انتظارات را برآورده کردند.

مربی تیم ملی تپانچه گفت: در این رقابت‌ها تیم بانوان بهتر از آقایان بود و امتیازات قابل توجهی کسب کردند و اکثر تیراندازان  رکوردهایی که در تمرینات می‌‌زدند تکرار کردند حتی رکورد برخی از تیراندازان پیشرفت داشت.

خدابنده‌لو افزود: از آنجا که پیش از این قرار بود مسابقات قهرمانی آسیا کویت برای کسب سهمیهالمپیک باشد هم تیم‌ها با قدرت ظاهر شدند و بهترین ورزشکاران تیراندازان خود را شرکت دادند. حتی بیشتر تیم‌ها از یک هفته  قبل در این کشور اردو زده بودند و فقط یک روز مانده به برگزار مسابقات خبر لغو سهمیه المپیک را به تیم‌ها دادند.

خدابنده‌لو گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های چین، کره، هند و مغولستان با آمادگی کامل شرکت کردند و رقبای اصلی ما در این مسابقات کشورهای آسیایی بودند که در مسابقات گذشته سهمیه المپیک نیز گرفته بودند.

وی افزود: سه تیرانداز ایران فینالیست شدند و به مدال نقره رسیدند که اگر سهمیه المپیک در این رقابت‌ها حذف نمی‌شد الهام مریجانی و محمد احمدی از ورزشکاران المپیکی ما بودند که در مسابقات نیز اعلام شد.

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: تیراندازان در 50 متر خفیف تمرین نداشتند. اما با این حال احمدی نفر هشتم شده بود اما در رشته بادی با توجه به تمرینات تیراندازان انتظارات را برآورده کردند.

خدابنده‌لو گفت: تمام تیم‌های آسیایی به جز با ژاپن نفرات کامل شرکت کرده بودند و ژاپن نیز چون هزینه‌های این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک به عهده کمیته ملی المپیک بود با حذف سهمیه المپیک هزینه‌های مسابقات را تقبل نکرد و تیراندازانش نیز در مسابقات کویت حضور نداشتند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار