پایان نیم فصل لیگ برتر تیر اندازی بامعرفی برترین‌ها

دبیر سازمان لیگ گفت: نیم فصل اول لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان با حضور 64 ورزشکار از 8 تیم به پایان رسید.

پایان نیم فصل لیگ برتر تیر اندازی بامعرفی برترین‌ها

جعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم‌ها در پایان نیم فصل اول لیگ برتر سلاح‌های بادی بیان کرد: نیم فصل اول لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان کشور در دو بخش تفنگ و تپانچه و با حضور 8 تیم به پایان رسید.

وی گفت: در این رقابت‌ها در دو رشته 64 ورزشکار حضور داشتند که 30 تیرانداز در بخش تفنگ و 32 تیر انداز در رشته تپانچه به رقابت پرداختند.

حسینی افزود: در پایان نیم فصل اول لیگ برتر سلاح‌های بادی رشته تفنگ در بخش بانوان تیم‌های مقاومت نزاجا و خراسان رضوی اول تا سوم شدند و در رشته تپانچه نیز تیم‌های نزاجا، پاس قوامین و هیات خراسان رضوی به ترتیب رتبه‌های اول تا دوم را به خود اختصاص دادند.

وی درباره کیفیت فنی لیگ برتر گفت: لیگ امسال هم به لحاظ کیفی و کمی رشد خوبی داشت کیفیت تیم‌ها نسبت به سال گذشته بهتر بود و چون در آستانه رقابت‌های کسب سهیمه هستیم تیراندازان با انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت می‌کنند و حضور مربیان تیم‌های ملی در مسابقات باعث رقابت بیشتر تیراندازان شد. علاوه بر این در لیگ بانوان امسال 8 تیم حضور داشتند که سال گذشته 7 تیم بودند.

دبیر سازمان لیگ تیراندازی درباره اینکه در نیم فصل اول تیم‌های مشکل برای تامین تجهیزات گفت: عمده ترین مشکل تیراندازی جذب اسپانس است که این موضوع برای تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر مشکل بزرگی محسوب می‌شود چون حمایت اسپانسرها از رشته تیراندازی کم است تیم‌ها نیز برای شرکت در مسابقات با مشکل رو به رو هستند.

حسینی افزود: دیدارهای معوقه لیگ آقایان نیز برگزار شد و نیم فصل لیگ آقایان نیز به اتمام سید که در پایان تیم‌های نزاجا، آرتا پروتئین و پاس قوامین در تفنگ اول تا سوم شدند و در بخش تپانچه نیز تیم‌های مقاومت، نزاجا و آرتا پروتئین اردبیل در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی درباره برگزاری لیگ برتر اهداف پروازی گفت: برای لیگ اهداف پروازی نیز فراخوان دادیم اما استقبال تیم‌ها بسیار کم بود و فقط تیم‌های  کرمانشاه، کرمان و فارس اعلام آمادگی کردند که حضور سه تیم برای شروع لیگ خیلی کم بود و حداقل 5 تیم می‌بایست برای تشکیل لیگ برتر اهداف پروازی حضور داشته باشند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، برتر ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار