به میزبانی مقاومت؛

مسابقات لیگ برتر تیراندازی سلاح بادی بانوان برگزار شد

لیگ برترتیراندازی بانوان به میزبانی مقاومت در سالن ۸۰خط مجموعه ورزشی آزادی در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ هفته هشتم و نهم از نیم فصل دوم، مسابقات لیگ برتر سلاحهای بادی تیراندازی بانوان، پنج شنبه و جمعه، چهارم و پنجم دی ماه به میزبانی مقاومت  در دو رشته تفنگ و تپانچه با حضور ۷تیم،نزاجا ، انقلاب، ثامن الحجج (ع)، زمزم شیراز ، دانشگاه علوم انتظامی، پاس قوامین  و مقاومت به سرداوری نرگس بهشتی خواه  برگزار شد.

گزارش هفته هشتم:
درهفته هشتم مسابقات، تیمهای نزاجا، مقاومت و ثامن الحجج (ع) خراسان رضوی در  "تفنگ بادی” بر رقبای خود پیروز شدند.

در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، سولماز نقی لو (ازمقاومت) با امتیاز۴۱۶٫۹، صفیه صحراگرد (از پاس قوامین) با امتیاز۴۱۵٫۶و نساء پاریاب (از ثامن الحجج (ع)) با امتیاز۴۱۴٫۷به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است، تیم‌های نزاجا، انقلاب و ثامن الحجج (ع) در "تپانچه بادی” پیروز میدان شدند.

در بخش انفرادی تپانچه بادی، اکرم رمضانی (ازنزاجا) با امتیاز۳۸۰  نفر اول و الهام هریجانی (ازمقاومت) با امتیاز ۳۷۶نفر دوم و اشرف درویش (از نزاجا) با امتیاز۳۷۶نفر سوم این رقابت‌ها بودند.

شایان ذکر است، در هفته هشتم لیگ برتر تیراندازی سلاح‌های بادی بانوان، تیم زمزم شیراز در استراحت به سر می‌برد.

 گزارش هفته نهم:
هفته نهم این مسابقات، در رشته "تفنگ و تپانچه” با برتری تیمهای مقاومت، نزاجا و ثامن الحج (ع)  بر حریفان خود به پایان رسید.

 گفتنی است در انفرادی "تفنگ”، نرگس امام قلی نژاد (از نزاجا) با امتیاز ۴۱۶و زهرا سادات هاشمی (از ثامن الحجج (ع)) با امتیاز۴۱۵٫۸و صفیه صحراگرد (از پاس قوامین) با امتیاز ۴۱۵٫۶ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

درانفرادی” تپانچه”،  بهناز غلامی (ازنزاجا) با امتیاز ۳۸۰ مقام اول و اشرف درویش (ازنزاجا) با امتیاز ۳۷۷ مقام دوم و اکرم رمضانی (از نزاجا) با امتیاز  ۳۷۷ مقام سوم این رقابت‌ها بودند.

 همچنین در هفته نهم مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی کشور، تیم دانشگاه علوم انتظامی در استراحت به سر می‌برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار