سید علیرضا محمدی شیخ شبانی از استان چهارمحال و بختیاری، رتبه دوم گرایش میکرو کنترلر رشته برق دومین رقابت تخصصی مهارت سنجی فن آورد کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید علیرضا محمدی شیخ شبانی از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه دوم گرایش میکرو کنترلر (میکرو الکترونیک) رشته برق (الکترونیک) دومین مرحله رقابت های تخصصی مهارت سنجی فن آورد کشور شد.

دومین مسابقات مهارت سنجی کشور با هدف شناسایی و کشف استعدادهای برتر و دارای مهارت کافی و معرفی آنها به شرکت‌های تولیدی و صنعتی برای رفع نیاز صنعت کشور در 6 رشته برق (الکترونیک)، برنامه نویسی رایانه، برنامه نویسی تلفن‌های هوشمند، داده کاوی، گرافیک و معماری و 18 گرایش از اول آذرماه جاری در دو مرحله غیرحضوری و حضوری در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد.

سید علیرضا محمدی شیخ شبانی نیز بر اساس رأی هیأت داوران، رتبه دوم گرایش میکرو کنترلر (میکرو الکترونیک) رشته برق این رقابتها را به دست آورد.

رشته برق این مسابقه شامل 2 گرایش سیستم های نهفته و میکرو کنترلر (میکرو الکترونیک) بود که گرایش میکرو کنترلر (میکرو الکترونیک) رتبه اول نداشت و محمدمهدی فانی هم حائز رتبه سوم شد.

مراسم اختتامیه و معرفی و تجلیل از برگزیدگان این رقابت، هفته گذشته با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز و جمعی از استادان و دانشجویان در سالن جابر بن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

مسابقات فن‌آورد به عنوان بزرگ ترین مسابقات تخصصی مهارت سنجی کشور توسط دبیرخانه این رقابتها به نام مجموعه میزان، با همکاری انجمن نخبگان و معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت بیش از 10 دانشگاه، پژوهشگاه و موسسه آموزشی معتبر کشور برای دومین سال متوالی برگزار گردید.

گفتنی است؛ روستای شیخ شبان به عنوان روستای نمونه ایثارگری کشور، از توابع شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله 39 کیلومتری شهرکرد (مرکز استان) قرار دارد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۲:۵۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
سلام
درود بر همه ی نخبگان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
محمد رییسی
۲۳:۱۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام

مهندس محمدی یکی از بهترین مهندسان الکترونیک کشور هستن ، ای کاش در همین استان می ماندن و مثل مروارید در الکترونیک میدرخشیدند

ممنونم از خبرگزاری جهت نشر همچنین اخباری
Iran (Islamic Republic of)
حسین قمری
۰۴:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
سلام
ممنونم از نخبگان چهارمحال و بختیاری و ممنونم از خبر گزاری جوان که از نخبگان حمایت میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
سلام
خیلی ممنون که این خبر را گذاشتید
اما چرا خبر خود مسابقه را کار نکردید؟ منم دوست داشتم شرکت کنم واقعا...
خواهشا خبر این مسابقات رو موقع ثبت نامشون هم کار کنید.

خیلی ممنون