سرپرست تیم فوتسال منصوری گفت: قرار بوده من را در تمرین روز قبل از بازی کتک بزنند وگرنه اعضای تیم مقابل از بازیکنم نمی پرسیدند که تقوی در تمرین کتک خورده یا نه.

اکبر تقوی سرپرست منصوری قرچک در پایان دیدار جنجالی با گیتی پسند اصفهان به خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:چرا باید همیشه دیدار های منصوری و گیتی پسند به  حاشیه و جنجال کشیده شود!؟در حالی که هر دو تیم فوتسال قشنگی را ارائه می دهند و نباید پایان بازی به جنجال و درگیری کشیده شود.
من از هواداران اصفهان دلخور نیستم چون می دانم چه کسی آن ها را علیه ما تحریک می کند اینها همان کسانی هستند  که در منصوری نان و نمک خوردند!
 
وی در ادامه گفت:هواداران گیتی پسند به من گفتند که حاشیه در این دیدار به دلیل  بلاهایی است که شما سر بازیکنان گیتی پسند آوردید،  در حالی که باشگاه منصوری با خاطیان آن دیدار و  لیدر بازی جنجالی چند سال پیش به شدت برخورد کرد و همیشه میزبان خوبی برای تیم های میهمان بوده است. 
 
سرپرست منصوری در ادامه افزود:این حواشی همیشه و حتی قبل از شروع بازی ما با گیتی پسند وجود داشته است به طوری که پس از تمرین روز قبل از بازی با بازیکنان من تماس گرفته و می گویند که تقوی در تمرین کتک خورده است یا خیر!؟

البته هر بار در بدو ورود ما حاشیه سازی بوجود می آید تا ما  نتوانیم به مسائل فنی بپردازیم روز گذشته نیز این اتفاق افتاد اما من به حاشیه سازان بهانه ایی برای درگیری ندادم.

چرا همیشه باید دیدار گیتی پسند و منصوری به جنگ تبدیل و خون به پا شود، امیداورم این اتفاقات و جنجال ها تا قبل از اینکه از کسی خونی ریخته شود  از بین برود زیرا زیبنده فوتسال ایران نیست.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار