سرپرست تیم فوتسال منصوری گفت: با حضوری شایسته برابر دریایی‌ها پاکی خود را به رخ فوتسال ایران می‌کشیم.

تقوی: بعضی ناپاک‌ها توهم ناپاکی زده‌اند/ با شمس برای بازی پاک و فنی نشست می‌گذاریماکبر تقوی سرپرست تیم شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قصد ندارم باخت برابر میثاق را کم رنگ کنم جلوه کنم اما حقی در این بازی مهم هم بازیکنانم در فکر چگونگی انجام  نتیجه بازی با تاسیسات دریایی بودند تا از امتحان فصل جاری نیز مثل گذشته سربلند بیرون آیند.

البته تیم منصوری نیازی به اثبات حقانیت خود ندارد و از تمام کسانی که از تماس‌های مخفیانه حرف می‌زنند می‌خواهم که به این حواشی پایان دهد و کسی هم با بازیکنانم تماس نگیرد زیرا در نهایت پاسخ مجموعه منصوری به چنین صحبت‌هایی مشخص است.

وی در خصوص اظهارات شمس و پاسخ به این سوال که آیا ابهامی در مورد تیم منصوری اذهان را مشغول کرده گفت: قصد دارم از داورزنی بخواهم قبل از شروع بازی نشستی با شمس داشته باشد و راهنمایی بخواهد که چگونه یک تیم را می‌توان برد زیرا شمس حرف اول را در این حرفه می‌زند. نمی‌دانم چرا وی تاکید زیادی بر بازی ما دارد در مورد شک داشتن هم باید بگویم که «کافر همه را به کیش خود پندارد» نیازی نداریم کسی برای تیم تکلیف تعیین کند، شاید در نظر داشته باشیم به برخی بازیکنان به دلیل مسائل انضباطی بازی ندهم و از مهره‌های جوان بهره بگیریم و یا برعکس.

تقوی در ادامه بیان داشت: تنها نکته مهم این است که مسائل منصوری فقط به مسئولان تیم مرتبط است و هیچ شخص یا تیم دیگری اجازه دخالت ندارد.

البته صحبت‌هایم به این معنی نیست که به طور حتم فاتح بازی هستیم، یک بازی فوتسال عادلانه را هیچ کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند همان طور که در قرچک با 6 گل مغلوب گیتی پسند شدیم پس باخت معنی تبانی را نمی‌دهد قرچک به عنوان یکی از قطب‌های قدرتمند فوتسال به طور حتم مثل همیشه پاکی‌اش را به رخ ورزش کشور می‌کشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، شمس ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار