سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری گفت:هواداران‌ راه ساری به صورت حرفه‌ای برای تمام لحظات بازی تیمشان برنامه ریزی دارند تا آنها را در رسیدن به هدف یاری کنند.

اکبر تقوی سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به تبع سال‌های حضورمان در لیگ برتر شرایط، تیم‌ها و هواداران‌ مختلفی را دیده‌ام اما هیچ یک از هواداران‌ تیم ها با تماشاگران تیم فوتسال راه ساری قابل قیاس‌نیستند.

منصوری  یکی از باشگاه‌های پر هوادار است اما شاید بتوان گفت آنها نیز از لحاظ پتانسیل و همچنین حرفه‌ ای گری به هواداران شهروند ساری نمی‌رسند زیرا ساروی‌ها به معنای واقعی به بازوی‌ محکمی برای تیم خود تبدیل شده‌اند و در تمام مدت رقابت بدون خستگی به تشویق تیم پرداختند بدون اینکه حاشیه‌ ای بوجود آید.

 جالب این جاست که تمام فعالیت این افراد برنامه‌ ریزی شده و در جهت موفقیت تیم بود هر زمان که لازم بود برای به هدف رسیدن تیم آرامش حفظ شود سالن ساکت بود و در موقعیتی جو ناآرام سالن به نفع تیم بود، این افراد در حقیقت‌ نقش تماشاگران حرفه‌ای فوتسال ایران را بازی می کنند و به حق شایسته‌ چنین عنوانی هستند. امیدوارم تیم شهروند ساری بتواند از حمایت هواداران‌ خود حداکثر استفاده را داشته باشد تا فوتسالمان رنگ حرفه ای بگیرد برای اینکه ورزش گامی به سوی پیشرفت بردارد فقط مسائل فنی مهم نیست بلکه باید در همه ابعاد ورزش را تقویت کرد.
 
 وی در خصوص وضعیت تیم فوتسال شهید منصوری‌ تصریح کرد:در برنامه‌های استراتژی باشگاه منصوری با توجه به شرایط ادعای قهرمانی و یا حتی سکونشینی برای تیم در نظر گرفته نشد و به حضور در 5 پله بالایی جدول اکتفا کردیم.
 
امسال بر خلاف گذشته بودجه باشگاه عملیاتی شد اما در واقع فعالیتی که بتواند تیم را به قهرمانی لیگ برساند انجام نشد و ما هم واقع بینانه با در نظر گرفتن شرایط توقع بالایی از بازیکنان نداریم اما تمام گفته‌ها به این معنی نیست که پتانسیل بازیکنان کادر فنی را زیر سوال ببریم. دانش کادر فنی، انگیزه، تلاش و پتانسیل‌ بازیکنان می‌‌تواند نتیجه‌ای بر خلاف تفکرات هیئت مدیره را رقم بزند تا مانند تمام سال‌های پیش منصوری جزو مدعیان باشد اگر چنین اتفاقی بیفتد مشخص می‌شود ادعای قهرمانی فقط و فقط به کادر فنی و تیم مربوط می‌شود زیرا باشگاه امسال برنامه صدرنشینی برای لیگ تنظیم نکرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، فوتسال ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
عالی بود !
زحمت نشه شما هم به وب ما سری بزنید.
http://atletico.ir
آخرین اخبار