نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: داعش نشات گرفته از غرب است و به خود آنها باز میگردد.

اگر شهدای مدافع حرم نبودند داعش از سوریه گذشته بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: حرکت غیر انسانی داعش در فرانسه را محکوم می کنیم  اما این گروه تروریستی به دست غربیها رشد و پرورش یافته است .

وی گفت: خدشه دار کردن چهره اسلام به دست داعش صورت می گیرد تا جوانان دنیا  را به انحرافات اخلاقی بکشانند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان  افزود: تشکیل فرقه ی ضاله وهابیت به دست خاندان بادیه نشین یهود بود تا چهره اسلام را چهره ای خشن به دنیا معرفی کند.

آیت الله نعیم آبادی با دعوت از مردم شهید پرور استان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر نخستین شهید مدافع حرم  هرمزگان افزود:  اگر جوانان انقلابی مثل شهید عبدالحیمد سالاری نبودند داعش از مرزهای سوریه هم گذشته بود.

وی  داعش را از جمله حیوانات قرن حاضر معرفی کرد که سلاح دارند اما عقل ندارند و درصدد ضربه زدن به پیکر اسلام و مسلمانان هستند.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: دفاع از مظلوم در هر گوشه ی دنیا وظیفه اسلامی و انسانی ماست و تمام توانمان را برای دفاع از مظلومان عالم جمع می کنیم.

آیت اله نعیم آبادی با اشاره به حضور میلیونی زائران در اربعین حسینی در کربلای معلی افزود: حضور گسترده مردم از اقلیتهای مختلف مذهبی خار در چشم دشمنان کور دل شد.

وی به ارزش و جایگاه زن در اسلام و جامعه اشاره کرد و گفت:  اسلام مقام زن را بسیار محترم  شمرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: شهدا ، مدافع حرم ، داعش ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.