رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان از انتصاب حجت‌الاسلام دکتر سیدحسین تقوی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان کهولت سن را عامل کناره‌گیری حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی امام‌جمعه دامغان اعلام کرد و افزود: ایشان که بیش از ۷۵ سال سن دارند، بیش از دو سال است که از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه درخواست کرده‌اند که با کناره‌گیری ایشان موافقت کنند که این درخواست تا هفته پیش به تعویق افتاد و سرانجام به دلیل اصرار ایشان، شورا نیز با این کناره‌گیری موافقت کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه آیین تودیع و معارفه امام‌جمعه دامغان این هفته در دامغان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این آیین با حضور ابراهیمی معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در نمازجمعه دامغان برگزار خواهد شد.

پیرچه از برنامه این شورا برای استقبال از حجت‌الاسلام دکتر سیدحسین تقوی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان دامغان خبر داد وگفت: حجت‌الاسلام دکتر سیدحسین تقوی که هم‌اکنون امام‌جمعه ساوه است، سابقه امامت جمعه در شهرستان دزفول را نیز در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.