قطار پرهیجان لیگ برتر فوتسال به ایستگاه بیستم خود رسیده و سیزده تیم باقیمانده حساس ترین هفته های لیگ را تا زمان تعیین تکلیف سپری می کنند.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیستم لیگ برتر فوتسال با برگزاری شش دیدار همزمان پیگیری می شود که به بررسی این رقابتها می پردازیم.  
 
دبیری تبریز - تاسیسات دریایی تهران
 
وحید شمسایی در هفته بیستم باید در اذربایجان در پی بازسازی خاطرات تبریز و افتخار افرینی با دبیری باشد. شمسایی و یارانش که با شروع نامناسب نیم فصل دوم فاصله امتیازی خود با رقیبان و حتی صدر جدول را از دست دادند، حالا به خوبی اگاهند که با اندک لغزشی ممکن است جام قهرمانی را از دست دهند و مصمم هستند تمامی دیدارهای باقیمانده را با پیروزی به اتمام برسانند. اما در این هفته باید مصاف تیم دبیری بروندکه علیرغم اوج گیری طولانی مدت و رساندن خود به بالای حدول در دو هفته گذشته متوقف شدند وگرنه چه بسا اکنون در صدر جدول قرار داشتند. در این دیدار رودررویی مجدد شمسایی با شاگردن سابقش می باشد. محبوبیت ستاره فوتسال ایران در تبریز از یک سو و شانس قهرمانی دبیری و مس - دو نماینده فوتسال تبریز - در صورت شکست تاسیسات از سوی دیگر موجب دودلی هواداران تبریزی شده است. این بازی حساس ترین دیدار هفته بیستم است که حتی می تواند در تعیین تیم قهرمان موثر باشد.  
 
گیتی پسند اصفهان - شهید منصوری قرچک
 
دیدار سنتی تیم های شهید منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان در هفته بیستم و ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد. گیتی پسندی ها با مربی سابق منصوری به دنبال قهرمانی هستند و قرچکی ها در اوضاع نابسامانی به سر می برند. البته منصوری پس از هفته ها نتایج بد ، در دو هفته اخیر نباخته و امیدوارند که مانند همیشه در دیدار با گیتی پسند بدرخشند تا زخم کهنه خود از دشمنی قدیمی را مرهم بگذارند. گیتی پسندی ها هم به خوبی می دانند نبردن در هر یک.از بازیهای باقیمانده به منزله خداحافظی با قهرمانی خواهد بود. بازگشت افشین کاظمی در ترکیب منصوری به اصفهان هم از نکات جالب این بازی خواهد بود.
 
آذرخش بندرعباس - مس سونگون ورزقان  
 
دیگر تیم مدعی لیگ هفدهم در این هفته باید به مصاف یک تیم پایین حدولی ولی چغر برود. اذرخش بندرعباس تیم خوب پایین حدول نشان داده خریف راحتی برای هیچ تیمی محسوب نمی شود و حالا باید در خانه برای بقا بجنگد. مسی ها هم امیدوارند همشهریشان در تبریز تاسیسات را متوقف کند تا با کسب سه امتیاز این بازی به صدر جدول برسند. هرچند نمیتوان به هیچ وجه مس را پیش از اتمام بازی برنده دانست.  
 
شهروند ساری - فردوسی مشهد
 
با توجه به فاصله نزدیک تیمها در انتهای جدول به هم هر هفته می توان یک بازی مهیج و حساس را در انتهای جدول نظاره کرد. در هفته بیستم قلعه عقابها میزبان رقابت حساس و یکی از اخرین فرصتهای نماینده طبرستان در مواجهه با فردوسی مشهد می باشد. شهروندی ها که کمی از رقیبان دور شده اند باید این بازی را ببرند و منتظر اتفاقات هفته های اینده باشند تا در لیگ ماندنی شوند. اما فردوسیها پس از ۸ هفته شکست متوالی مقابل اذرخش به پیروزی رسیدند تا با خیال کمی راحت تر لیگ را ادامه دهند. این دیدار حساس می تواند وضعیت شهروند را بیش از پیش با مشکل روبرو کند.  
 
حفاری اهواز - میثاق تهران  
 
دو تیم میانه جدولی میثاق و حفاری در هفته بیستم صرفا جهت تعیین مکانشان در جدول به مصاف هم می روند. با دو هفته ناکامی اهوازی ها در قم و تبریز تا حدی این تیم را از پیشی گرفتن از چهار تیم بالای جدول ناامید کرد اما جنوبی ها که همواره از تیمهای بالای جدولی بوده اند برای حضور در پنج رتبه بالایی به این سه امتیاز نیاز دارند. در طرف مقابل میثاقی ها که روی کاغذ گزینه سقوط هستند هم عملا خطر جدی حس نمی کنند و فقط برای اعتبار خود به میدان می روند.  
 
مقاومت البرز - یاسین پیشرو قم  
 
در اخرین دیدار این هفته تیم اماده مقاومت به مصاف یاسین پیشرو قم می رود. شاگردان فلاح که پنج هفته بدون شکست راتجربه کرده اند و کمی از انتهای جدول گریخته اند، باید به مصاف یاسینی ها بروند که کمی به ارامش رسیده اند.مقاومت با توجه به میزبانی و شرایطش در جدول بیشتر به سه امتیاز بازی نیاز دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار