نوزدهمین هفته از رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران با شکست گیتی پسند و صعود دوباره تاسیسات به صدر پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  از ساعت ۱۶ امروز هشتم آذرماه، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار به پایان رسید.

مس سونگون ورزقان ۴ – گیتی پسند اصفهان ۲

گلزنان: حسین طیبی ۳ و بلو ( مس)، مهدی جاوید و مهران عالیقدر ( گیتی پسند)
در حساس ترین دیدار هفته نوزدهم دو تیم صدرنشین و ۳۶ امتیازی مس و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند. در این بازی گیتی پسندی ها خیلی زود و توسط مهدی جاوید دروازه میزبان را گشودند اما تبریزی ها هم توسط طیبی به سرعت گل خورده را جبران کردند تا این بازی در اکثر دقایق نیمه اول با تساوی در جریان باشد اما در دقایق پایانی این نیمه بلو بازیکن خارجی تیم مس بار دیگر دروازه سپهر محمدی را گشود تا علی افضل با برتری مقابل تیم سابقش به رختکن برود. در نیمه دوم گیتی پسندی ها برای زدن گل تساوی جلو کشیدند اما همین اتفاق به ضرر آنها شد تا طیبی بار دیگر دروازه این تیم را بگشاید و اختلاف به دو برسد. تلاش اصفهانی ها توسط عالیقدر دردقایق پایانی اختلاف را کم کرد اما باز هم طیبی گل زد تا یک تنه موجب برتری تیمش باشد. گیتی پسندی ها هم که بعد از مدتها انتظار به صدر رسیده بودند با این شکست این عنوان موقت را به تاسیسات سپردند.

تاسیسات دریایی تهران ۶ – فرش آرای مشهد یک

گلزنان: علی اصغر حسن زاده و محمدرضا سنگ سفیدی ( تاسیسات)، (فرش آرا)
تیم تاسیسات دریایی تهران در این هفته و در حالی که نیم حواسش به دیدار همزمان در تبریز بود، موفق شد تیم فرش آرای مشهد را شکست دهد. شاگردان شمسایی که نتوانستند در نیم فصل دوم همانند دور رفت نتیجه بگیرند، در این دیدار توسط حسن زاده در دقیقه ۱۶ گلزنی کردند و با همین تک گل برنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم تاسیساتی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان غافلگیری ابتدای بازی توسط سنگ سفیدی به گل دوم رسیدند تا با خیال راحت تری بازی را ادامه دهند. در ادامه فرش آرایی ها که نمیخواستند به دفاع مطلق روی بیاورند و می خواستند فوتسال بازی کنند، تاوان این جسارت خود را به سختی دادند و گلهای بعدی را یکی پس از دیگری پذیرفتند تا بازی با حساب پر گل شش بر یک به پایان رسیده و تاسیسات دریایی بار دیگر به صدر جدول فوتسال ایران بازگردد.

میثاق تهران ۵ – دبیری تبریز ۵

گلزنان: مجید حاجی بنده ۳ و رامین شعبان زاده و الیاس براتی ( میثاق)، بابک اکبری ۲ و جواد اصغری مقدم و علیرضا عسگری کهن و گرتو ( دبیری)
دیدار تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز در هفته نوزدهم با تاخیر زیادی به علت عدم حضور نیروی انتظامی آغاز شد. در این دیدار تیم دبیری موفق شد گل اول را وارد دروازه میثاق کند اما شاگردان خوراکچی در دقایق پایانی نیمه اول به خوبی به بازی بازگشته و با دو گل به موقع برنده به رختکن رفتند. اما شروع نیمه دوم با گلزنی های دبیری همراه بود و اصغری مقدم و کهن بار دیگر ورق را به سود میهمانان تبریزی برگرداندند حملات تیم میثاق و بازی منطقی تبریزی ها در این دقایق به گل بعدی دبیری منجر شد اما تیم سرسخت میثاق با سیستم پنج نفره به دیبری فشار اورد و احتلاف را کم کرد اما گرتو دروازبان گلزن دبیری چهارمین گل این فصل خود را وارد دروازه میثاق کرد تا بازی ۳-۵ شود اما در دقیقه پایانی دو گل میثاقی ها یک امتیاز ارزشمند را نصیب این تیم کرد تا دبیری هم به رده سوم صعود کند.

فردوسی مشهد ۴ – آذرخش بندرعباس صفر

گلزنان: میثم خیام و جواد غدیری و ابراهیم حاجتی ۲( فردوسی)
در دیدار حساس پایین جدول در مشهد تیم فردوسی میزبان آذرخش بود. فردوسی ها که هشت هفته بود رنگ امتیاز را به خود ندیده بودند و یک بازنده کامل بودند این بازی ۶ امتیازی را جدی تر گرفته و با تمام وجود به دنبال امتیاز بودند و در طرف مقابل آذرخشی ها هم در طول لیگ ثابت کرده اند تیم سرسختی هستند تا رقابت نزدیک دو تیم در نیمه اول با حساسیت بازی بی نتیجه مانده و بدون رد و بدل شدن گلی دو تیم به رختکن بروند. در نیمه دوم تیم فوتسال فردوسی که شرایط بسیار خطرناکی را تجربه می کرد کمی هجومی تر شد و توانست توسط خیام به گل اول دست یافته و بندری ها را مجبور به خروج از لاک دفاعی کند. بدین ترتیب شاگردان نعمتی به گل دوم خود هم دست یافتند تا با خیال راحت به ادامه بازی بپردازند. در ادامه هم مشهدی ها توسط حاجتی دو بار دیگر گلزنی کردند تا با یک پیروزی قاطع سه امتیاز حساس و حیاتی را به جیب بزنند.

یاسین پیشرو قم ۳ – حفاری اهواز ۲

گلزنان: ناصر اطمینان و محمد کوهستانی و محمد وزیرزاده (یاسین پیشرو)، فرید نمازی و علیرضا رفیعی (حفاری)
تیم فوتسال یاسین پیشرو قم که با دو تساوی متوالی در هفته های گذشته تشنه برد به نظر می رسید در این هفته به مصاف تیم حفاری رفت که محسن حسن زاده سرمربی سالهای قبل نماینده قم را در راس کادر فنی خود می دید. قمی ها در این دیدار از حریف خود پیش افتادند اما فرید نمازی از روی نقطه پنالتی و علیرضا رفیعی با گلهایی که به ثمر رساندند حساب کار را به سود جنوبی ها تغییر دادند اما بار دیگر تیم میزبان دروازه حفاری را گشود که رقابت جذاب دو تیم در نیمه اول با تساوی دو بر دو خاتمه یابد. در نیمه دوم این دیدار قمی ها که با توجه به میزبانی و شرایط ناخوش خود به برد احتیاج داشتند توسط وزیر زاده به گل سوم رسیدند. در ادامه تلاش حفاری ها برای گلزنی نتیجه نداد و یاسین پشیرویی ها به خوبی از برتری خود حراست کردند تا سه امتیاز شیرین را در خانه مقابل تیم خوب حفاری حفظ کنند.


منصوری قرچک ۳ – مقاومت کرج ۳

گلزنان:‌محمد طاهری ۳ (منصوری)، نادر حنیفی و رحمان سارانی و وحید شفیعی ( مقاومت)
در یکی از جذاب ترین دیدار های هفته نوزدهم تیم مقاومت کرج در ورزشگاه هفت تیر قرچک به مصاف منصوری رفت. قرچکی ها که در این بازی از حمایت هوادارانشان هم برخوردار بودند، با دریافت دو گل از حریف کم بضاعتشان غافلگیر شدند اما درخشش محمد طاهری ستاره این تیم، آنها را به بازی برگرداند و با دو گل این بازیکن نیمه اول با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم بار دیگر سربازان کرجی از منصوری ها پیش افتادند اما طاهری یک تنه بار گلزنی تیم را به دوش کشید و با زدن سومین گل هتریک خود را کامل نمود و یک امتیاز را در خانه حفظ کرد. مقاومتی ها هم از کسب این امتیاز در خانه تیم منصوری راضی بودند تا با خیال راحت از انتهای جدول دور بوده و به هفته های باقیمانده بیاندیشند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار