هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در حساس ترین دیدارها تاسیسات دریایی و مس سونگون و گیتی پسند به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری دیدارهای هفته بیست و یکم جذاب ترشد. در ادامه گزارش باشگاه خبرنگاران را از شش دیدار این هفته میخوانیم.

تاسیسات دریایی تهران ۴ - حفاری اهواز ۲
گلزنان: علی اصغر حسن زاده ۲ و محمد کشاورز ۲ (تاسیسات)، فرید نمازی و بهزاد عظیمی (حفاری)

در حساس ترین دیدار این هفته از رقابتها تیم فوتسال توسیسات دریایی، پرامیدترین تیم لیگ برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم بالای جدولی حفاری رفت. حفاری ها در دیدار رفت در خانه موفق شده بودند تاسیسات را متوقف کنند و این بار هم با انگیزه به بازی امدند. جدال پایاپای دو تیم بدون گل پیش می رفت اما در دقیقه 13 حسن زاده نخستین گل بازی را به ثمر رساندتا نتیجه پایانی نیمه اول به سود تاسیسات باشد. در نیمه دوم فرید نمازی کار را به تساوی کشاند اما شاگردان شمسایی با ادامه حملات توانستند بار دیگر گلزنی کنند.
در این لحظات اخراج نمازی از حفاری شیرازه تیم جنوبی را از هم پاشید تا گلهای سوم و چهارم هم به این تیم وارد شده و گل دوم حفاری هم فایده ای نداشته و تاسیسات برنده این نبرد حساس و دشوار نام بگیرد.

یاشین پیشرو قم ۵ - گیتی پسند اصفهان ۶
گلزنان : محمد حسین کوهستانی ۳ و مسلم اولادقباد۲ (یاسین)، سعید تقی زاده ۳ و احمد اسماعیل پور و علی عابدین و مجتبی مریدی زاده ( گیتی پسند)

تیم یاسین پیشرو قم که پس از مدتها فراز و نشیب به ارامش رسیده و در چند بازی متوالی نتایج قابل قبولی کسب کرده بود در هفته بیست و یکم میزبان تیم مدعی گیتی پسند بود که بعد از دو شکست پیاپی تشنه پیروزی به نظر می رسید. این دیدار با بیست دقیقه تاخیر به علت عدم حضور نیروی انتظامی اغاز شد. حضور تماشاگران قمی در این بازی گرمای ویژه ای به لیگ داده بود. در نیمه اول این دیدار سعید تقی زاده بازیکن قمی تیم گیتی پسند دو بار برای نماینده اصفهان گل زد و در طرف مقابل سه گل یاسینی ها این تیم را برنده به رختکن فرستاد. در نیمه دوم این بازی کوهستانی اختلاف را به دو رساند تا کار برای گیتی پسند بسیار دشوار شود اما شاگردان لک خیلی خوبو با سه گل متوالی توسط اسماعیل پور و عابدین و تقی زاده از حریف پیش افتادنداما این برتری هم دوامی نداشت و کوهستانی بار دیگر کار را به تساوی عجیب پنج پنج رساند. اما این گل هم پایان کار نبود و گیتی پسند توسط مجتبی مریدی زاده به گل ششم رسید و در چند دقیقه پایانی به خوبی از این گل دفاع کرد تا به سه انتیاز حساس و شیرین و ارزشمند دست یابد.

مس سونگون ورزقان ۴ - شهروند ساری یک
گلزنان: مهرداد جابری و مرتضی عزتی و مسلم رستمی ها و بلو( مس)، مرتضی عظیمایی( شهروند)

تیم مس سونگون ورزقان دیگر تیم مدعی این هفته بود که دیدارش را با تیم انتهای جدولی شهروند با موفقیت پشت سر گذاشت. در این دیدار تیم میهمان خیلی زود به گل اول رسید اما به همان سرعت هم واکنش مسی ها جواب داد و با زدن دو گل از شهروند پیش افتادند در ادامه هم گل سوم تیم تبریزی اختلاف را به دو رساند تا افضل با خیال راحت به رختکن برود. در نیمه دوم هم بلو بازیکن برزیلی مس گلزنی کرد تا کار شهروند تمام شود.

منصوری قرچک یک - اذرخش بندرعباس ۲
گلزنان: محمد طاهری(منصوری)، سعید رضوانی ، سینا احمدیان پور( اذرخش)

تیم شهید منصوری قرچک پس از پیروزی جنجالی در خانه گیتی پسند در این هفته میزبان تیم آذرخشی بود که از برد مقابل مس سرخوش بود.رقابت نزدیک این دو تیم در نیمه اول با دفاع خوب جنوبی ها بدون گل ماند اما در اغاز نیمه دوم محمد طاهری باز هم برای منصوری گلزنی کرد تا نشان دهد شایسته کسب اقای گلی فوتسال ایران است. در ادامه اذرخشی ها که بارها شایستگی خود را نشان داده اند به دروازه منصوری رسیده و ۲ گل تساوی را به ثمر رساندند تا در عین ناباوری منصوری در حضور تماشاگرانش مغلوب شود. اذرخش هم با این سه امتیاز می تواند با خیال راحت به ادامه لیگ فکر کند.

میثاق تهران یک - مقاومت البرز ۲
گلزنان: محسن فرهمند (میثاق )، مهرداد قنبرزاده ۲(مقاومت )

در دیگر دیدار این هفته میثاق تهران میزبان مقاومت کرج بود. شاگردان خوراکچی پس از یک باخت بد در اهواز دست به عصاتر ظاهر شدند و در طرف مقابل کرجیها هم به تساوی راضی بودند تا کار دو تیم با تساوی بدون گل ادامه یابد. در نیمه دوم اما مقاومتی ها با قوای جوانی خود حریف رودر روی خود را برای بقا شکست دادند تا از منطقه خطر فرار کرده و خوراکچی بیش از پیش خطر سقوط را حس کند.

فرش ارای مشهد یک - دبیری تبریز یک
گلزنان : رشید قلی پور(گل بخودی) (فرش ارا) ، جواد اصغری مقدم(دبیری)
در اخرین دیدار این هفته هم از ساعت ۱۷ تیم فرش ارای مشهد میزبان تیم صدرنشین دبیری بود. فرش ارایی ها که هر سه بازی خانگی خود را در نیم فصل دوم برده بودند در این هفته امید تیمهای مدعی برای پایین کشیدن دبیری از صدر بودند. رقابت این دو تیم در نیمه اول بدون رد و بدل شدن گل به اتمام رسید. در نیمه دوم هم تلاش برابر دو تیم به برتری هیچ تیمی تبدیل نشد تا با تقسیم امتیازات بین دو تیم، دبیری پس از یک هفته صدرنشینی بار دیگر رتبه اول را به تاسیسات دریایی تهران واگذار بکند.

فردوسی مشهد در این هفته از رقابتها استراحت داشت.
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار