رئیس فدراسیون ژیمناستیک به صحبت‌های پیشکسوت این رشته واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان چندی پیش یکی از پیشکسوتان رشته ژیمناستیک با انتقادی تند عملکرد فعلی فدراسیون را نوعی خیانت به این رشته دانست و به عملکرد فدراسیون نمره صفر داد.

درویش زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هر چهارسال یکبار و نزدیک انتخابات ریاست فدراسیون فردی پیدا می‌شود و با حرف‌های تند و تیز، خود را برای کسب جایگاه در ریاست جدید فدراسیون آماده نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: اگر نمره عملکرد فدراسیون صفر است پس چگونه موفق شدیم برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک هنری و بعد از هشتاد سال یک  مدال برنز کسب کنیم. میزان مردم هستند که باید درباره ما قضاوت کنند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره لیگ برتر هنری امسال اظهار کرد: تا چند سال گذشته خود فدراسیون هزینه حضور تیم‌ها در لیگ را قبول می‌کرد اما با ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون از این کار منع شد و اکنون تیم‌ها در یافتن اسپانسر و کسب در آمد با مشکل رو به رو هستند.

درویش زاده در پایان به سی‌ام آذر روز ملی ژیمناستیک اشاره کرد و گفت: معمولا در این روز،برگزاری برنامه‌های مختلف بر عهده هیات‌های استانی است و فدراسیون نقش نظارتی دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار