مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در نشست صمیمی با خبرنگاران بر تشکیل خانه مطبوعات استان به عنوان تشکل صنفی و مهم برای پیگیری مطالبات خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکیدکرد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مهدی حقیقی گفت: همه باید با همدلی و حرکت به سمت نقاط مشترک و با تفاهم در راه اعتلای فرهنگ و هنر قدم برداریم .

وی رسانه ها را چشم و چراغ توسعه فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دانست و گفت: نزدیکی و آشتی رسانه ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضروری است.

حقیقی با بیان اینکه سیاسی بازی در عرصه هنر و فرهنگ جایگاهی ندارد و اداره کل ارشاد این مهم را یک اصل می داند، افزود: توسعه استان وظیفه همه فعالان است و ظرفیت های متنوع، فعال و پرکار فرصتی برای پیشرفت منطقه است .

در این جلسه خبرنگاران و اصحاب رسانه هم برضرورت تشکیل خانه مطبوعات تاکید کرده به بیان مشکلات بیمه، مالیات ، معیشت ،مسکن و توزیع ناعادلانه آگهی ها در مطبوعات پرداختند.

همچنین مقرر شد سه نفر از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی روند تشکیل خانه مطبوعات را پیگیری کنند و هیات موسس از بین فعالان مطبوعاتی تعیین و معرفی شوند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ف


برچسب ها: اراک ، فرهنگ ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.