مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکل های مردم نهاد یاریگر و بازوان اجرایی دولت در تمام عرصه ها و زمینه ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رضا دهبانی پور افزود: تجربه و شواهد نشان می دهد که امور واگذار شده به تشکل های مردم نهاد به نحو احسن و با تاثیرگذاری چشمگیر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تشکل های مردم نهاد با وجود موثر بودن هنوز به طور شایسته در کشور و کهگیلویه و بویراحمد رونق نیافته و عده ای از مردم نیز اهمیت و جایگاه آنها را باور ندارند.

دهبانی پور اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در کاهش بخش عمده ای از معضل ها و آسیب های اجتماعی در این استان نقش آفرینی کرده اند و به همین دلیل نیز باید بیش از پیش حمایت شوند.

وی عنوان کرد: برخی از مشکلات و کمبودهای تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد مربوط به مسائل زیرساختی، امکاناتی و تجهیزاتی است.

دهبانی پور ابراز داشت: بر اساس گزارش های رسیده شماری از متقاضیان راه اندازی تشکل های مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد پس از دریافت مجوز هیچگونه فعالیتی انجام نمی دهند.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایل موثر در این زمینه واگذار نشدن امور از سوی برخی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به تشکل های مردم نهاد تازه تاسیس استان است.

دهبانی پور خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر برخی از دستگاه های اجرایی و به ویژه نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد با تشکل های مردم نهاد این استان و واگذاری برخی امور به آنها شد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 200 تشکل مردم نهاد است که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

انتهای پیام /ز
برچسب ها: تشکل ، مردم نهاد ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.