مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۷۳ دوره ی آموزشی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان برگزار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مرتضی موصلی افزود : در این مدت ۳ هزار و ۴۷۹ مددجوی زیر پوشش نهاد کمیته امداد هرمزگان در این دوره ها شرکت کرده اند.

وی گفت : در این مدت مبلغ ۲۵۶ میلیون و ۳۶۴ هزار ریال برای برگزاری دوره های آموزشی از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان افزود: همچنین نیکوکاران و حامیان مددجویان در هرمزگان هم برای برگزاری این دوره ها مبلغ ۱۸ میلیون و ۶۲۵ هزار ریال کمک کرده اند .

مرتضی موصلی گفت: این دوره ها در ۳ بخش دوره های آموزشی فرهنگی و دوره های آمورشی حمایت و سلامت خانواده و همچنین اشتغالزایی برگزار شده است.

وی  هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را ارتقای سطح دانش فرهنگی ؛ سلامت روحی روانی و همچنین جسمانی و آموزش مهارتهای اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد عنوان کرد .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان افزود: این دوره ها در سطوح مقدماتی ، تکمیلی ،عالی برای مددجویان علاقه مند برگزار می شود

مرتضی.موصلی افزود : آموزش های فنی و حرفه ای برای اشتغالزایی و کارآفرینی و دوره های آموزش خانواده قبل و بعد از ازدواج ، سبک زندگی ، مدیریت خانواده ها در مواجه با آسیب های اجتماعی ،آموزش های پیشگیری از اعتیاد ، استحکام بنیان خانواده ، آموزش های سالمندان مهمترین دوره های برگزار شده است.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.