تيم های پزشكی طلايه داران سلامت بسيج جامعه پزشكی در قالب دو تيم درمانی و بهداشتی با حضور در مناطق گازه و چشمه پريان اقدام به ويزيت ساكنين اين مناطق نمودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسوول بسیج جامعه پزشكی لرستان گفت: بسیج جامعه پزشكی لرستان رسالت دارد كه با اجرای اینگونه برنامه های خداپسندانه همواره در رفع مشكلات بهداشتی و درمانی مردم مناطق كم برخوردار لرستان ورود پیدا كند و با اعزام تیم های تخصصی پزشكی و درمانی و كارشناسان بهداشتی در جهت ارتقاء شاخص های سلامت مردم مناطق كم برخوردار تلاش نماید.

سرهنگ شمس بیرانوند افزود: در این برنامه بالغ بر 150 نفر از ساكنین مناطق محروم بصورت رایگان ویزیت شدند و در حاشیه این برنامه نیز برای كودكان ساكن در این مناطق ایستگاه نقاشی با اهداء جوایز برپا و در زمینه رعایت بهداشت خانواده و محیط آموزشهای لازم توسط بسیجیان جامعه پزشكی ارائه شد.

این برنامه با همكاری جمعیت هلال احمر و اعضای گروه امداد و نجات این جمعیت و با همیاری گروه های جهادی دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی لرستان انجام شد و با اعزام تیم های جهادی به روستای دور افتاده این مناطق صعب العبور اقدام به توزیع بسته های تغذیه ای كردند .

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.