جانشین فرمانده انتظامی استان از اعمال قانون و اخطار به چهار هزار دستگاه خودروی دارای نقص فنی در راستای کاهش آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ«حسین حسین‌زاده با اشاره به طرح برخورد با خودروهای دارای نقص فنی و دودزا گفت: در ۱۵ روز گذشته هزار دستگاه خودرو فک پلاک شده و به رانندگان این خودرو‌ها پلاک تعمیری تحویل شد تا در اسرع وقت به تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند. 

وی همچنین از اعمال قانون و اخطار به چهار هزار دستگاه خودروی دارای نقص فنی و دودزا در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: رانندگانی که پلاک تعمیری دریافت می‌کنند برای مدت محدودی حق رانندگی دارند و در صورتی که نسبت به نفص فنی وسیله نقلیه خود در زمان مقرر اقدام نکنند ماموران پلیس از تردد آن‌ها جلوگیری خواهند کرد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروهای دارای نقص فنی و دودزا در آلودگی هوا نقش فوق العاده‌ای دارند عنوان داشت: از شهروندان انتظار داریم به وظیفه شهروندی خود عمل کرده و قبل از اینکه پلیس به آن‌ها اخطار بدهد نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.