معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان از استقرار نماینده شهرداری به عنوان مدیر پروژه میدان آزادی در محل میدان آزادی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا فرقانی افزود: با بررسی سازمان ترافیک شهرداری کرمان برخی از مسیرهای عبوری میدان آزادی جهت رفاه حال عابران پیاده بازگشایی می شود.

وی با اشاره به افزایش ساعات کاری اجرای عملیات در طرح شهر شش دروازه خاطرنشان کرد: در زمان بارندگی بتن ریزی و شمع کوبی انجام شده و خاک برداری و بتن ریزی فاز 5 و 6 در حال اجرا است.

فرقانی با بیان این که اجرای نمای میدان شهدا بر اساس معماری سنتی کرمان است تاکید کرد: علاوه بر کادر امانی شهرداری، پیمانکار باغ عمارت فتح آباد، کار بازسازی این میدان تاریخی را نیز بر عهده دارد.

وی با اشاره به بازدید استاندار کرمان و هیئت همراه از پروژه میدان شهدا گفت: استاندار از نحوه اجرای کار رضایت داشته و بر سرعت بخشیدن بر آن تاکید کردند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ضمن تقدیر از صبوری کسبه میدان آزادی و مردم کرمان اظهارامیدواری کرد: طرح شهر شش دروازه زودتر از زمان بندی و تا نوروز سال 95 به اتمام برسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: نماینده ، شهرداری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.