بسیجیان و ایثارگران شهرستان بافت با حضور با شکوه خود با آرمانهای شهداء و امام شهداء تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این تجمع که صبح امروز برگزار شد فرمانده سپاه ناحیه بافت با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر ماه ،مقابله با دشمنان حتی با روشهای تبلیغی که باعث ترساندن دشمنان می شودرا مهمترین هدف برگزاری این تجمعها برشمرد.

سرهنگ اکبر کردی گفت: در طول دورانهای مختلف اثبات شده است جمع شدن ها،تجمع ها و وحدت همیشه باعث به هراس افتادن دشمنان اسلام و انقلاب شده است و این حرکتها جهت ترساندن و بازدارندگی دشمنان است.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارلله استان نیز در این گردهم آیی بزرگ با اشاره به اینکه همه بسیجیان از روز تشکیل بسیج در این حرکت عظیم و این تشکل ماندگار شرکت کرده اند گفت: از همان روزهای نخست ثابت کردیم که پای ارزشهای این انقلاب هستیم و خواهیم بود .

وی با اشاره به اینکه سند گفته های ما دراین خصوص رزمندگان ،شهداء ایثارگران ،جانبازان و آزادگانی است که تا کنون تقدیم کرده ایم بیان کرد: اکنون بسیجیان ما هر گوشه از این دنیای خاکی باشند و هر فرمانی که مقام معظم رهبری اعلام بنمایند قطعا بسیجیان آماده فداکاری از تمامیت ارضی نظام و اسلام در هر گوشه جهان خواهند بود .

حجت الاسلام محسنی زاده گفت : بسیج این شجره طیبه ای که حضرت امام خمینی (ره)در سال 58 نهال آن را غرس کردند به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده است که امروز به بار نشسته است و ثمرات آن از مرزهای ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراتر رفته واکنون فراگیرترین تشکل جهانی دربرابر ظلم و ستیز محسوب میشود.

وی در ادامه با اشاره به حمایتهای آمریکا و اسرائیل غاصب ،یهودیان اسرائیل را دشمنانی ترسو و بزدل عنوان کرد و افزود:این جرثومه های فساد و ظلم در هر کجا که باشند تنها به یک چیز می اندیشند و آنهم از بین بردن نظام اسلامی د رسراسر دنیاست که به فضل الهی تا کنون پی در پی با شکست مواجه شده اند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: تجمع ، بسیجیان ، بافت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.