رئیس فدراسیون هندبال ایران با تاکید براینکه تیم کشورمان قهرمان واقعی هندبال آسیاست از تلاش برای کسب میزبانی انتخابی المپیک گفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدابوالحسن مهدوی پس از  شکست تیم ایران در فینال جام ملت‌های آسیا و انتخابی المپیک ریو که با شکست تیم هندبال کشورمان همراه شد، در گفت‌وگو با رادیو ورزش گفت: باید این موفقیت را به جامعه هندبال ایران تبریک بگویم. قهرمان واقعی آسیا بچه‌های ما بودند. از آنجا که قطر تیمی چند ملیتی و منتخب جهان است، هرتیمی از آسیا که تیم‌های دیگر را از پیش رو بردارد و به فینال مقابل این کشور برسد، قهرمانی واقعی آسیاست.  

مهدوی که در تالار هندبال الدحیل دوحه حضور داشت با اشاره به جو حاکم بر این سالن، ادامه داد: آنچه توجه همه را به خود جلب کرده، شادی بی حد و حصر بازیکنان تیم ملی هندبال قطر است. آن‎‌ها به گونه‌ای خوشحالی می‌کنند که مشخص است برتری برابر ایران برای آن‌ها بسیار ارزشمند بود.  

رئیس فدراسیون هندبال ایران در پاسخ به این پرسش که با توجه به میزبانی لهستان در رقابت‌های بین‌قاره‌ای انتخابی المپیک، شانس تیم ملی هندبال ایران را برای صعود به مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان، چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تصریح کرد:  اصلاً لهسان هنوز به عنوان میزبان قطعی این رقابت‌ها انتخاب نشده است. من در روزهای گذشته و امروز با مسئولان فدراسیون جهانی هندبال صحبت‌هایی کرده‌ام و قول‌هایی هم برای میزبانی ایران در رقابت‌های بین‌قاره‌ای انتخابی المپیک از آن‌ها گرفته‌ام. همین حالا هم داود توکلی، در حال نوشتن نامه‌ای برای درخواست رسمی میزبانی ایران در این رقابت‌هاست.  

وی اضافه کرد: در صورت موافقت فدراسیون جهانی هندبال با میزبان کشورمان، این رقابت‌ها در سالن 12 هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار