‌بازیکن پیشین تیم ملی ‌هندبال ایران، دیدار فینال تیم کشورمان مقابل قطری‌ها، فارق از برد و باخت باید به زیبایی صورت پذیرد.

‌مرتجی: فارق از برد و باخت محافظ کلاس ‌هندبال ایران باشیم

شهداد مرتجی به خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق انتظاری که از ملی پوشان تیم کشورمان می‌رفت، با توجه به برنامه ریزی، هزینه‌ها، تعطیلی لیگ، اردوهای مختلف و تورنمنت‌های آمادگی خوب و مدیریت مسئولین فدراسیون به فینال مسابقات انتخابی المپیک راه یافتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از اینکه شاگردان عرفان به مرحله فینال این مسابقات راه یافتند، جامعه هندبال بسیار خوشحال است، به عقیده من در دیدار پایانی در مرحله فینال فارق از برد و باخت باید بازی جذاب، دیدنی و اخلاق مدار در خور کلاس هندبال کشورمان انجام دهیم.

وی درباره تیم قطر، حریف فردای ایران توضیح داد: دیدار فینال این مسابقات با قطر دیداری حساس و بسیار حائز اهمیت است که دیداری سرنوشت‌ساز و حساس برای ملی پوشان کشورمان محسوب می‌شود.

تیم قطر سرمایه گذاری چندین و چندساله روی بازیکنان خود انجام داده و این بازیکنان محصول تلاش و کار چند ساله‌ی قطری‌هاست و تیمی آسیایی که در واقع اروپایی است.

امیدواریم به هر حال بازی هوشمندانه، خوب و با تاکتیک، انجام داده و فراتر از ‌هندبال آسیا بازی کنیم، چرا که قطری‌ها فراتر از ‌هندبال آسیا هستند.

کارشناس هندبال کشورمان درباره قضاوت داوری این مسابقات خاطرنشان کرد: داوری‌ها همانند مسابقات چند سال پیش نیست، داوری‌ها در این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب بود، از سوت‌ها به جا و به موقع استفاده شده است.

با توجه به حضور نماینده فدراسیون جهانی قضاوت‌ها کاملاً عادلانه بوده و خوشبختانه داوران سعی بر قضاوت خوب داشته‌اند.

با حضور داود توکلی نماینده کشورمان به عنوان رئیس کمیته داوران هندبال آسیا این مسأله دو چندان شده است.

وی در پایان در خصوص عملکرد انفرادی بعضی بازیکنان گفت: این مسأله خلقت ورزش ایران شده، تا حدودی در بازی‌ها و در هر رشته انفرادی عمل می‌شود،کسی که می‌خواهد بازیکن خوب باشد تاوان و سختی خاص خودش را دارد، بازیکن خوب مدام در چشم حریفان خود است و آنها سعی بر فشار مضاعف و خطاهای زیادی روی بازیکنان هستند.

‌مرتجی در پایان ادامه داد: امیدوارم فردا تیم ملی با عملکرد خوب و عالی جلوی تیم چند ملیتی قطر سهمیه المپیک را کسب کند.

انتهای پیام/


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار