مربی تیم هندبال منتخب تهران معتقد است ملی‌پوشان کشورمان نباید متکی به یک بازیکن باشند و در قالب گروهی باید موفق عمل کنیم.

حمید صادقی: متکی به یک بازیکن نباشیم/در قالب تیمی عمل کنیم
کیوان صادقی کارشناس هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نسبت به بازی‌های قبل در بازی فینال فردا، با انگیزه و روحیه بالایی به دیدار تیم قطر می‌رویم، امیدوارم شاگردان عرفان در قالب تیم عمل کنند و از بازی انفرادی کمتر استفاد‌ کنند.

 وی در خصوص تیم چند ملیتی قطر اظهار داشت: تیم چند ملیتی قطر در دفاع  چند بازیکن بلند قامت دارد که باید مراقب شوت ز‌ن‌های این تیم باشیم.

قطر تیمی است که آنالیز شده، یوسف بن علی و مارکو باگاریچ دو بازیکنی هستند که به لحاظ فیزیکی آمادگی خوبی دارند، اگر تیم قطر هم کاری از پیش نبرد، این دو بازیکن جبران می‌کنند و باید مراقب این دو بود و در بازی، قطر زمانی که به در بسته و دفاع تیمی ایران برخورد می‌کرد با جای گیری خوب این دو بازیکن کار خود را پیش می‌برد.

 صادقی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا با روحیه‌ی بالا و قوی به دیدار این تیم چند ملیتی رویم و از تمام موقعیت‌ها در طول بازی به خوبی استفاده کنیم.

قاعدتا درون بازی تنها کسی که بیشتر از بقیه شوت می‌زند سجاد است و با تجربه و برنامه ریزی‌های انجام شده در قالب تیمی نیز مانند همیشه خوب عمل کنیم، به هر حال اتفاقات زیادی در طول یک بازی رخ می‌دهد و گاهی از دست دادن موقعیت‌ها و شوت‌ها نیز شامل همین مساله است.

مربی تیم منتخب تهران در ادامه اظهار داشت: الله کرم با وجود مصدومیت‌ها عملکرد خوبی داشت و در بازی دیروز مقابل بحرین با وجود زمان کم حضورش در زمین به عملکرد تیمی کمک زیادی کرد، در بازی مقابل بحرینی‌ها شاهد درخشش پویا نوروزی، میلاد مسائلی، مجتبی حیدرپور و علیرضا موسوی نیز بودیم.

وی در پایان ادامه داد: امیدوارم با ترکیب خوب و آنالیز کادر فنی بتوانیم فردا سهمیه المپیک را به راحتی کسب کنیم، هر چند بازی سختی پیش رو داریم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: بازیکنان ، کشورمان ، متکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار