زنجان؛

پژوهش به عنوان پايه اصلی ماموريت های پليس

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: پژوهش به عنوان پايه اصلی ماموريت های پليس محسوب می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور گفت: در گذشته اکثر اقدامات پليس بر پايه قهري و کيفري بود ولي در حال حاضر پليس با رويکرد مشارکت جويانه و استفاده از تکنولوژي هاي جديد به خدمات خود چهره جديدي بخشيده و تخصصي گرائي و متخصص پروري را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وي افزود: پليس تلاش مي کند با حرکت علمي که بر پايه دانش و پژوهش پايه ريزي شده موضوعات را پايش کرده و امنيت پايدار را در جامعه فراهم كند .

اين مقام مسئول ادامه داد:امروزه پژوهش به عنوان پايه اصلي مأموريت هاي پليس محسوب مي شود و بحث مطالعات از ضرورياتي است که يک لحظه از آن نمي توان غفلت کرد و همه طرحها و اقداماتي بر اساس مطالعه و پژوهش انجام مي گيرد.

خاني پور با اشاره به اهميت نهاد خانواده در تربيت فرزندان سالم گفت: تقويت باورهاي ديني و ارزش هاي اسلامي در بين جوانان نقش مهمي در کاهش وقوع جرايم دارد .

وي همچنین افزود :در پي اعلام وقوع يك مورد سرقت منزل بلافاصله گشت پليس در محل حاضر و تحقيقات در اين زمينه آغاز و با همكاري خوب مردمي سارق شناسائي و دستور بازداشت وي صادر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان تصريح كرد: اين سارق كه پس از انتقال به كلانتري به سرقت از منزل اعتراف كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد


انتهای پیام/ی


برچسب ها: پژوهش ، ماموریت ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.