اصفهان؛

خرداد 95 ورزشگاه نقش جهان تکمیل می شود

استاندار اصفهان گفت : خرداد 95 ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری می رسد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول زرگرپور در بازديد از روند پيشرفت ورزشگاه نقش جهان گفت: در حال حاضر روزانه بيش از ۳۲۰ نفر در اين كارگاه مشغول به كار هستند.

وي آماده شدن اين ورزشگاه را پاداش قهرماني تيم هاي بزرگ فوتبال سپاهان و ذوب آهن برشمرد و اظهارداشت: استاني كه دو تيم قهرمان در جام حذفي و ليگ برتر دارد بايد ورزشگاه مناسبي هم داشته باشد.

رسول زرگرپور با بيان اينكه بخشي از كارهايي كه در گذشته انجام شده است، بايد تخريب و اصلاح شود، افزود: با توجه به تاييد نشدن تاسيسات ورزشگاه از جمله رختكن ها و تيرهاي فلزي هوايي كه داراي شكافهاي خطرناكي بود از سوي 'اي اف سي'، اصلاحات آن صورت گرفت.

استاندار اصفهان با اشاره به اينكه فولاد مباركه تاكنون تعهد مالي خود را براي كمك به ساخت اين ورزشگاه پرداخته است، گفت: با حمايت فولاد مباركه از اين طرح ، از نظر مالي مشكلي وجود ندارد.

وي به بودجه ي اين طرح اشاره كرد و گفت: حدود يكصد ميليارد ريال بعد از عقد قرارداد تاكنون از طرف فولاد مباركه پرداخت شده است و اين طرح ۷۰ ميليارد ريال هم بودجه دولتي دارد.

استاندار اصفهان افزود: كاسه ورزشگاه شامل سقف هاي فلزي و تاسيسات رختكن ها تا آخر امسال آماده خواهد شد.

زرگرپور با اشاره به استاندارد نبودن چمن قبلي ورزشگاه، گفت: با توجه به زياد بودن درصد آهك خاك چمن قبلي مجبور به اصلاح آن شديم و كار كاشت چمن و محوطه سازي ورزشگاه تا خرداد سال آينده به اتمام خواهد رسيد. 

انتهای پیام/س




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۲۴ تير ۱۳۹۵
شما فقط ب فوتبال اهمیت میدید فکر نمیکنین ک ورزشای دیگه هم اهمیت خودشونو داره