اصفهان؛

جایگاه اصفهان در بخش گردشگری و صنایع دستی ارتقاء پیدا کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری و توانمند در حوزه صنایع دستی باید دیده شود و مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رضا امینی در سلسله نشست‌‌های نبض فرهنگ شهر با موضوع صنایع دستی اظهار کرد: اصفهان در حوزه صنایع دستی و بخش‌های مرتبط با این حوزه از سلسه بیماری‌هایی رنج می‌برد.  

وی با بیان اینکه اگر مشکلاتی وجود دارد، نباید توپ را در زمین یکدیگر بیندازیم، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا بهترین درمان را برای درمان این بیماری‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه برگزاری این سلسله نشست‌ها براساس دغدغه هنری و احساس ضرورت در این حوزه‌ها است، تصریح کرد: ما براساس قانون باید حقوق مردم را از دستگاه‌های اجرایی متولی امر در بخش‌های مختلف مطالبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه جایگاه اصفهان در بخش گردشگری و صنایع دستی باید ارتقاء پیدا کند، ادامه داد: ما باید شنونده باشیم و پس از شنیدن مشکلات و مطالبات در حوزه‌های مختلف، گام‌های اساسی را در راستای رفع این مشکلات برداریم.

امینی، با بیان اینکه موضوعات باید به صورتی باشد که روی آنها متمرکز شویم و سپس نسبت به رفع مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف اقدام کنیم، تاکید کرد: برگزاری این جلسات باید به صورت عملیاتی و در راستای رفع مشکلات باشد.

وی با تاکید بر اینکه این ضرورت در تمام مدیران شهری و استانی ایجاد شده است، افزود: اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری و توانمند در حوزه صنایع دستی باید دیده شود و مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ما این موضوع را باید از مسئولان کشوری و دولتی مطالبه کنیم، گفت: مطالبات اصفهان باید به صورت دائمی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مطالبات اصفهان در حوزه صنایع دستی و گردشگری باید همانند مطالبات حوزه رودخانه زاینده‌رود به یک مطالبه عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: محور اصلی نجات کشور تغییر سبک زندگی به روش اسلامی است.

 وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی سالن اجلاس می‌تو اند سبب برگزاری اجلاس‌های مختلف و جذب گردشگری در اصفهان شود، تصریح کرد: راه‌اندازی موزه دفاع مقدس، مصلی، ورزشگاه نقش جهان و پروژه‌های مهم می‌تواند زمینه‌های توسعه گردشگری در اصفهان را فراهم کند.

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.