مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی در ۳۵ کانون فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام علی رمضانی افزود: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها  از همین رو سعی شده تا در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی از ظرفیت مساجد استفاده کرده و دوره های آموزشی را برای مخاطبان در مساجد توسط کانون های فرهنگی هنری برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه هر کانون باید حداقل شش جلسه سبک زندگی با موضوعات جمعیت، خانواده، ازدواج سالم و تغذیه سالم در بازه زمانی یک تا 2 ماه اجرایی کند.

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: بر این اساس بالغ بر 210 جلسه سبک زندگی اسلامی در سطح استان توسط کانون های فرهنگی هنری اجرایی می شود که برای برگزاری این برنامه فرهنگی 11 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: با شناسایی مربیان و اساتیدی که در این زمینه توان اجرا و برگزاری دوره را دارند تلاش شده این جلسات در سطح و گستره استان بوده و مختص شهر قزوین نباشد تا شاهد ترویج سبک زندگی اسلامی در کل استان قزوین باشیم.


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.